اهدا بخشی از در آمد مسابقه عکاسی "خانه، خیال" به خیریه رعد

13 اسفند 1393


گروه عکاسی مدرسه معماری معمارانه بخشی از درآمد مسابقه عکاسی "خانه، خیال" را به آموزش، اشتغال، توانبخشی و در یک کلام توانمندسازی کارآموزان و هنرجویان مجتمع رعد اهدا خواهد کرد.


 



 


به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد؛ دپارتمان عکاسی مدرسه معمارانه، از تمامی هنرمندان و  علاقه­ مندان رشته عکاسی دعوت کرد تا آثار عکاسی مرتبط با سوژۀ "خانه، خیال" و ترجیحاً وفادار به مفهوم معماری را تا پایان روز 30 فروردین 1394  برای شرکت در مسابقه ارسال نمایند.


 


شایان ذکر است پیوند و ارتباط میان هنرهای معماری و عکاسی در قالب یک عکس که هنرمند با توجه به نوع نگاه و برداشت حسی و همچنین رعایت اصول فنی عکاسی ارائه می دهد از اهدافی است که برگزار کنندگان در پی آن هستند و شرکت­کنندگان می­توانند حداکثر تا 3 فریم عکس رنگی یا سیاه و سفید، مرتبط با سوژه به نشانی پست الکترونیک: Memaranehphoto@gmail.com ارسال نماید.


 


بر اساس این گزارش زمان اهداء جایزه اثر برگزیده مسابقه عکاسی مدرسه معماری معمارانه، که عبارت از یک دستگاه دوربین Canon IXUS است روز پنج­شنبه 3 اردیبهشت سال آینده همزمان با روز معمار خواهد بود.


 


جهت شرکت در مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر مراجعه به وب سایت مدرسه معماری معمارانه به نشانی: www.memaranehgroup.com توصیه شده است.


 


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است