با حضور امیرحسین رستمی دیدار نوروزی کارآموزان و کارآموختگان خیریه رعد برگزار شد

21 فروردین 1394


با پایان یافتن تعطیلات نوروزی به رسم سال­های گذشته، نخستین پنج شنبه کاری سال جدید به دید و بازدید سال نوِ کارآموزان و کارآموختگان اختصاص می­یابد که مراسم سال جاری با صمیمیت خاصی اجرا شد.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد؛ همزمان با آغاز کار و تلاش در سال جدید تعدادی از کارآموزان و کارآموختگان رعد برای دید و بازدید نوروزی در مجتمع حاضر شدند و در یک اجتماع دوستانه که مسؤولان واحدهای مختلف خیریه رعد هم شرکت کرده بودند، شروع سال کاری را گرامی داشتند.


 


در این مراسم، صدیقه اکبری مدیر عامل مجتمع رعد با آرزوی سالی پر از موفقیت و سلامتی برای تک تک کارآموزان رعد، مدتی را درکنار آنها نشست و در فضایی صمیمانه با حاضران گفت وگو کرد.


 



 


بر اساس این گزارش در قسمتی از این مراسم هنرجویان موسیقی با اجرای قطعاتی از موسیقی سنتی، فضای خاصی به این دیدار بخشیدند.


 


همچنین حضور امیر حسین رستمی بازیگر محبوب سینما و تلویزیون بسیار مورد توجه کارآموزان و هنرجویان قرار گرفت و شور و حال به خصوصی ایجاد کرد به نحوی که تا مدتی در جمع حضار به سوالات آنها پاسخ می­داد و در ادامه با بچه­ ها چند عکس یادگاری گرفت.


 



 


شایان ذکر است امیر حسین رستمی در ادامه فعالیت­های خیرخواهانه خود قصد دارد، فیلم مستندی با موضوع معرفی توانمندی هنرجویان دارای معلولیت بسازد و برای این منظور مجتمع رعد را انتخاب کرده است.


 


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است