باور توانمندی در وجود علیرضای جوان

19 شهریور 1394
یک کارآموخته مرکز رعد رشت که دارای مدرک کارشناسی الکترونیک است در رشته های الکترونیک صنعتی، سیم پیچی، خانه های هوشمند و طراحی مدار به سطح قابل قبولی از توانایی  دست یافته است.


به گزارش ستاد خبری جشنواره ملی «خودباوری»، علیرضا دانش اظهار کرد: من دارای معلولیت جسمی حرکتی هستم و حدود چهار سال پیش در رشته الکترونیک، لیسانس گرفته‌ام.


این توانیاب جوان ادامه داد: من چهار مدرک فنی حرفه‌ای در زمینه الکترونیک صنعتی، سیم‌پیچی، خانه‌های هوشمند و طراحی مدار گرفته‌ام. البته با این وجود هنوز موفق به یافتن شغل نشده ام ولی کماکان به تلاش خود تا رسیدن به موفقیت ادامه می دهم.


وی ادامه داد: حتی اگر شغل دولتی پیدا نکنم قصد دارم با همکاری دیگر دوستانم به کارآفرینی بپردازم تا بدین ترتیب بتوانم در راه اشتغال خود و دیگر افراد دارای معلولیت قدم بردارم. دانش هم‌چنین به فعالیت‌های رعد گیلان اشاره و خاطرنشان کرد: موسسه رعد شهرستان رشت حدود 7 ماه پیش تاسیس شده و در زمینه‌هایی همچون رایانه،


صنایع دستی، سفال‌گری، آینه‌کاری، معرق‌کاری، گرانیت‌کاری به آموزش افراد دارای معلولیت می‌پردازد.


دومین «جشنواره ملی خودباوری» با هدف بررسی مسائل کارآفرینی و اشتغال افراد دارای معلولیت طی روزهای 18 و 19 شهریورماه از سوی مجتمع آموزشی - نیکوکاری «رعد» برگزار می شود. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار مربوط به این جشنواره می توانند به وب سایت مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد به نشانی www.raad-charity.org مراجعه کنند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است