حضور دو و ميدانی كاران پارالمپيكی در مسابقات بين المللی آلمان

18 بهمن 1394

علی اصغر هادی زاده، رئیس انجمن دو و ميداني، : بر اساس دعوتنامه ارسالي از سوي برگزاركنندگان مسابقات بين المللی آلمان، اين رقابتها ٢٥ تا ٣٠ تيرماه سال آينده برگزار خواهيم شد. با موافقت و تصويب مسئولان مربوطه در كميته ملي پارالمپيك و فدراسيون جانبازان و معلولان، قطعا در اين رقابتها نماينده خواهيم داشت.


 


وي در مورد ديگر تيم هاي حاضر در مسابقات بين المللي آلمان گفت: اطلاع رساني دقيقي در اين مورد نشده چون احتمالا هنوز فهرست شركت كنندگان نهايي نشده اما به طور حتم با توجه به نزديكي اين رويداد به پارالمپيك برزيل، استقبال خوبي به خصوص توسط اروپايي ها از مسابقات خواهد شد.


 


رئیس انجمن دو و ميداني در مورد تركيب تيم اعزامي به آلمان گفت: از آنجا كه حضور در اين رقابت ها به عنوان بخشي از برنامه هاي آماده سازي پارالمپيك تصويب شده، قطعا از دو و ميدانیكاران پارالمپيكي هم در تركيب تيم اعزامي استفاده خواهد شد.


 


هادی زاده در پايان اين گفتگو يادآور شد كه هنوز تركيب دو و ميداني كاران ايران براي پارالمپيك ٢٠١٦ نهايي نشده است. فروردين ماه و پس از پايان مسابقات قهرماني آسيا و مسابقات فزاع در امارات اين تركيب كامل خواهد شد.


 


بر پايه اين گزارش، تا به امروز ١٠ سهميه شامل ٨ سهميه در بخش جانبازان و معلولان و ٢ سهميه در بخش نابينايان و كم بينايان براي دو و ميداني ايران جهت بازي پارالمپيك برزيل قطعي شده است.


 


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است