برگزاری بزرگترین نمایشگاه توانمندی معلولان در خاورمیانه

19 بهمن 1394

کشورهای خاورمیانه 9 تا 11 فوریه (20 تا 22 بهمن) در نمایشگاه توانمندی معلولان شرکت خواهند کرد. این نمایشگاه به میزبانی دبی در مرکز نمایشگاه و مجمع بین المللی این شهر برگزار خواهد شد.


 


امارات به عنوان میزبان این دور از نمایشگاه گاه‌های مثبتی در راستای اجرایی کردن " جامعه من... شهری برای همه" برداشته است. در این کشور کوچک عربی، امکانات شهری به گونه‌ای مناسب برای استفاده از افراد دارای معلولیت طراحی و ساخته شده است بطوریکه امکان همگون‌سازی معلولان با دیگر افراد جامعه فراهم شده است.


 


"سامی قمزی،" مدیر اداره توسعه اقتصادی امارات، در این باره گفت: رویکرد اداره توسعه اقتصادی، سازگار کردن برنامه‌ها و خدوات آتی این نهاد با شرایط معلولان است. برنامه‌هایی برای طراحی داخلی ساختمان‌های دولتی در دست داریم که به موجب آن، رفت و آمد و استفاده از امکانات برای همه افراد با معلولیت‌های مختلف آسان خواهد شد. ما همچنین از طرح‌های مردمی و ابداعات شهری آنها برای کمک بیشتر به معلولان حمایت خواهیم کرد.


 


"حمید محمد قطامی،" رئیس و مدیر کل مرکز بهداشت دبی نیز گفت: ما نهایت خدمات درمانی و بهداشتی را به افراد دارای معلولیت ارائه می‌دهیم. برنامه‌های ما ، ارائه بالاترین کیفیت زندگی و تامین آرامش خاطر معلولان است.


 


منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است