مظلومی: سرآمد حمایت‌ از ورزشکاران نابینا هستیم

25 بهمن 1394

مظلومی : در حمایت و خدمت رسانی به جامعه ورزشکاران نابینا با وجود همه کمبودها، در منطقه اول هستیم و حرف اول را می‌زنیم و توانستیم در 8 رشته برای آقایان و 4 رشته برای بانوان فعال باشیم.


 


وی افزود: متاسفانه به دلیل رسانه‌ای نشدن مسابقات و لیگ‌های ورزش نابینایان، با کمبود حامیان مالی مواجه هستیم و این موضوع اعزام ورزشکاران را به مسابقات برون مرزی با مشکل روبه‌رو ساخته است.


 


مظلومی ادامه داد: در حال حاضر رشته‌های فوتبال 5 نفره،‌ جودو و دو میدانی موفق به کسب سهمیه پارالمپیک ریو شدند و به همین منظور اردوهای آمادگی این تیم‌ها را در اولویت برنامه فدراسیون قرار دادیم و امیدواریم در رشته‌ دو میدانی بتوانیم در ماده پرتاب وزنه نیز صاحب سهمیه شویم.


 


وی در خصوص برنامه مجمع سالانه گفت: این جلسه در اسفند ماه برگزار می شود و در خصوص روند کاری امسال و نیز برنامه اعزام‌ها و اردوها صحبت می‌کنیم و امیدوارم بودجه سال آینده افزایش یابد و مشکلات هیات‌های استان‌ها را بررسی می‌کنیم و در نظر داریم در تقویم کاری سال بعد، ساخت دفاتر ورزش و باشگاهی در استان‌های کشور را قرار دهیم تا ورزشکاران با کمبود امکانات مواجه نشوند.


 


رئیس فدراسیون ورزش نابینایان در پایان خاطر نشان کرد: استخر هرندی که مخصوص شناگران نابینا است در تهران تا تابستان آماده می‌شود و برنامه آموزشی زیر نظر مربیان از دوره نوجوانی تا بزرگسالان را پوشش می دهد و در تلاش هستیم کمبود بودجه مانع این اتفاق نشود. امیدوارم مسئولان نگاه ویژه‌ای به ورزشکاران نابینا و کم بینا داشته‌ باشند و حمایت لازم را از فعالیت این بازیکنان انجام دهند.


 


منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است