به دنبال کسب رکورد و سهمیه پارالمپیک هستم

19 اسفند 1394

صادق بیت‌سیاح : مسابقات آسیا اقیانوسیه در امارات برگزار می‌شود که من هم همراه با تیم‌ملی در این مسابقات و در رشته‌های پرتاب وزنه و نیزه شرکت می‌کنم.


 


وی خاطرنشان‌ کرد: مسابقات آسیا اقیانوسیه آخرین فرصت برای کسب سهمیه پارالمپیک نیست و قرار است خردادماه نیز در تهران مسابقاتی برای کسب سهمیه که زیر نظر TPC است، برگزار شود.


 


این ملی‌پوش خوزستانی گفت: من در مسابقات آسیایی موفق شدم در رشته پرتاب دیسک به مدال طلا برسم ولی با توجه به تغییر در کلاس‌ها، این رشته حذف شد و نیزه جایگزین آن شد و به همین دلیل در مسابقات پیش‌رو علاوه بر پرتاب وزنه در ماده پرتاب نیزه هم شرکت می‌کنم.


 


وی با بیان این‌که نزدیک به 90 درصد آمادگی دارم، تصریح کرد: در مسابقات آسیا اقیانوسیه به فکر کسب رکود در ماده پرتاب نیزه هستیم. چهار ماهی است که در این رشته کار می‌کنم و خدا را شکر رکورد مدنظر را هم زده‌ام. دو عراقی هم هستند که حریفان من در این ماده‌اند و قهرمان جهان هستند و ان‌شاءالله بتوانم حریفانم را پشت سر بگذارم.


 


بیت‌سیاح افزود: تمرینات خوبی زیر نظر آقای موسوی، مربی‌ام داشته‌ام. البته سه چهار ماه فرصت کمی برای کسب آمادگی است ولی من برای کسب رکورد در این ماده به امارات می‌روم و از خدا هم می‌خواهم که کمکم کند تا بتوانم رکود بزنم.


 


وی درباره وضعیتش در رشته پرتاب وزنه نیز گفت: وضعیتم در این ماده خوب است و در رنکینگ جهانی در رده پنجم قرار دارم و اگر رکورد قبلی‌ام را تکرار کنم، می‌توانم برای کشورم، سهمیه کسب کنم. اختلاف من در این ماده با نفر سوم جهان، 45 سانتی‌متر است.


 


این ملی‌پوش خوزستانی بیان کرد: امیدوارم در مسابقات آسیا اقیانوسیه، هم در ماده وزنه و هم در ماده نیزه سهمیه پارالمپیک را کسب کنم. جا دارد از مربی‌ام آقای موسوی و هیات جانبازان و معلولان استان نیز بابت زحمت‌های‌شان قدردانی کنم.


 


 


منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است