صعود هفت پله ای بانوان ایران در رنکینگ جهانی

16 فروردین 1395

مریم ایرانمنش گفت: پیش از این در رده دوازدهم جهان قرار داشتیم که با کسب عنوان پنجمی مسابقات جام بین قاره ای، به رده ی پنجم جدول رنکینگ جهانی صعود کردیم.


وی افزود: عملکرد بازیکنان تیم ملی در این مسابقات قابل قبول بود و ملی پوشان بازی خوبی به نمایش گذاشتند که سازمان جهانی پاراوالیبال این عملکرد را تمجید کرد.


سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان گفت: کسب سهمیه ایران در بخش بانوان برای اولین بار و نیز به کار گیری درست تکنیک های مختلف در بازی ها در مجموع توجه شرکت کنندگان را به عملکرد بانوان ایرانی در این مسابقات جلب کرد و باعث شد همگان بر پیشرفت روزافزون والیبال نشسته ملی پوشان کشورمان مهر تایید بزنند.


وی افزود: در مرحله گروهی با تیم های دارای سهمیه پارالمپیک نظیر چین، آمریکا، برزیل، روآندا، اوکراین و کانادا هم گروه بودیم و توانستیم تیم های روآندا و کانادا را شکست دهیم و البته تیم کانادا را در مرحله ضربدری نیز مغلوب کردیم.


ایرانمنش گفت: تیم های چین و آمریکا قدرتمند هستند و حرف اول را در جهان می زنند و تیم برزیل نیز قابل شکست هست و جا دارد روی آن بیشتر کار کنیم. تیم روسیه هم از گروه دیگر توانست به جمع تیم های دارای سهمیه پارالمپیک راه یابد و با این حساب، هشت تیم راه یافته به پارالمپیک تکمیل شد.


ایرانمنش افزود: روحیه بانوان ملی پوش پس از این مسابقات بسیار عالی است و با امید و انگیزه، برای حضور در اردوهای آینده آماده می شود و اولین اردو پس از این مسابقات نیز اواخر فروردین برگزار خواهد شد.


وی گفت: تا زمان اعزام به رقابت های پارالمپیک ریو هر ماه یک اردو خواهیم داشت و با حضور در مسابقات بین قاره ای و شناخت نقاط ضعف و قوت تیم، با انگیزه ای مضاعف برای حضوری شایسته در بازی های ریو آماده می شویم.


تیم ملی بانوان ایران در رقابت های جام بین قاره ای به عنوان پنجم این رقابت ها دست یافت و با نمایش عملکردی خوب، تحسین کمیته برگزاری و نیز سازمان پاراوالیبال را برانگیخت.


 


 


منبع : خبرگزاری صداوسیما

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است