مسابقات بین المللی آلمان به منزله ی تدارکاتی پارالمپیک ریو است

23 فروردین 1395

با پایان یافتن دوازدهمین مرحله تمرینات تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین، سرمربی تیم ملی از پیشرفت ملی پوشان ابراز رضایت کرد.


 


امیری در خصوص تمرینات این مرحله گفت: مرحله دوازهم تمرینات به مدت پانزده روز به طول انجامید و به خاطر افزایش تعداد روزها دستمان برای انجام تمام برنامه ها بازتر بود.


 


وی گفت: تمرینات ریلکسیشن و تصویرسازی به میزان بیشتری انجام شد و همین طور تمرینات بدن سازی نیز افزایش یافت. اگرچه همان طور که پیش از این نیز گفته شده، حدود 80 درصد از تمرینات بدن سازی با سلاح انجام می شود، اما در این مرحله به میزان بیشتری از سالن بدن سازی و دستگاهها استفاده کردیم و در مجموع اقدامات خوبی انجام شد.


 


سرمربی تیم ملی ا فزود: ماه آینده اعزام به رقابت های بین المللی تیراندازی را داریم که به میزبانی شهر هانوفر در آلمان برگزار می شود. این مسابقات حکم رقابت های تدارکاتی و پیش پارالمپیکی را دارد و حضور در آن برای ما بسیار حائز اهمیت است.


 


امیری خاطر نشان کرد: این رقابت ها اولین مسابقه ای است که در آن دغدغه کسب سهمیه نداریم و صرفا برای محک خوردن شرایط ملی پوشان در ماه های منتهی به پارالمپیک، در آن حضور می یابیم. با توجه به اینکه پس از مسابقات آلمان، تنها یک رویداد دیگر پیش از پارالمپیک در کشور آمریکا برگزار می شود، از این رو بیشتر کشورهایی که در رقابت های تیراندازی پارالمپیک نماینده دارند، در مسابقات هانوفر حضور خواهند یافت.


 


وی گفت: این مسابقات به ما کمک می کند شرایطمان را بسنجیم و نقاط ضعف را اصلاح و نقاط قوت را تقویت کنیم و با شرایط مطلوب در رقابتهای پارالمپیک حضور یابیم.


 


سرمربی تیم ملی در پایان گفت: از شرایط ملی پوشان رضایت دارم و پیشرفت های آنها در هر اردو مشهود و ملموس است و روند روبه رشدی دارد.


 


دوازدهمین مرحله تمرینات تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین از 6 تا 20 فروردین ماه در محل فدراسیون برگزار شد.


 


منبع :فدراسیون ورزشی جانبازان و معلولین


 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است