قایقرانان معلول اعزامی ایران به مسابقات جهانی آلمان معرفی شد

23 اردیبهشت 1395

«شهلا بهروزی ‌راد»، « اسلام جاهدی» و «اکبر طهماسبی» ترکیب تیم ملی قایقرانی ایران در مسابقات جهانی آلمان هستند که با هدایت «مسعود مهدوی ‌نیا» در این رقابت‌ ها حاضر خواهند شد.


این رقابت ها در «دویسبورگ» آلمان برگزار می ‌شود و قایقرانی جانبازان و معلولان کشورمان این شانس را دارند که از حضور در این رقابت‌ها صاحب حداقل یک سهمیه دیگر در بخش مردان شوند.


بهروزی ‌راد و طهماسبی در کلاس LTA زنان و مردان مسابقات جهانی به مصاف حریفان می ‌روند و اسلام جاهدی نیز در کلاس TA به رقابت می ‌پردازد.


مسابقات قایقرانی جهانی آلمان و انتخابی پارالمپیک در روز های 28 تا30 اردیبهشت ماه در آلمان پیگیری می شود.


تیم قایقرانی جانبازان و معلولان ایران سال گذشته با حضور در مسابقات جهانی 2016 ایتالیا صاحب یک سهمیه برای پانزدهمین دوره بازی‌ های پارالمپیک شد.


«شهلا بهروزی ‌راد» تنها نماینده ایران در این رقابت ‌ها بود که سهمیه پارالمپیک را کسب کرد و در رقابت با قایقرانانی از روسیه، آمریکا، فرانسه، رومانی، استرالیا، ایتالیا، انگلستان و کانادا با کسب رکورد 53،801 ثانیه در رده ششم جهان قرار گرفت.


سهمیه «بهروزی راد» نخستین سهمیه پارالمپیکی قایقرانی جانبازان و معلولان تاریخ ایران است.


ورزشکاران اعزامی ایران به بازی های پارالمپیک 2016 ریو تاکنون 88 سهمیه کسب کرده اند و از این تعداد،20سهمیه متعلق به زنان در رشته های های تیراندازی، قایقرانی، دوومیدانی، تیراندازی با کمان و والیبال نشسته است.


این رقابت ها شهریور ماه امسال در برزیل آغاز خواهد شد.


 


منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است