لزوم تمدید اعتبار پروانه انجمن معلولان رامهرمز توسط بهزیستی

25 اردیبهشت 1395

محمدرحیم بیگدلی در رامهرمز اظهار کرد: در سال 84 با تلاش‌ها و پیگیری‌های زیاد تعدادی از معلولان شهرستان توانستیم انجمن معلولان ابوالفضل العباس (ع) این شهرستان را ثبت و راه‌اندازی کنیم و هم‌اکنون بیش از 400 عضو داریم.


 


وی ادامه داد: این تشکیلات به‌عنوان یک تشکیلات قانونمند به رسمیت شناخته شد و با پشتوانه بهزیستی توانستیم به راهکارهایی برای بهبود وضعیت معلولان است دست‌یابیم.


 


رئیس انجمن معلولان رامهرمز تصریح کرد: بسیاری از معلولان قبل از تشکیل این انجمن فعالیت اجتماعی نداشتند ولی با تشکیل این انجمن به‌نوعی بازترانی شخصیتی برای معلولان ایجاد شد و در این سال‌ها عملکرد قابل قبولی را داشتیم.


 


این مسئول افزود: در طول این سال‌ها با برخی ناملایمات و بی‌مهری‌ها و عدم همکاری توسط برخی از ادارات نیز روبه رو بوده‌ایم و با وجود اینکه انجمن هیچ‌گونه درآمدی ندارد ما را در اجرای برنامه‌هایمان کمک نکردند.


 


بیگدلی با توجه به اتمام تاریخ اعتبار پروانه فعالیت انجمن گفت: درصورتی‌که مسئولان مرتبط ما را یاری ندهند، بخشی از هزینه‌های ما را تأمین نکنند و با وجود اینکه معلولان نیز توان برخی از پیگیری‌ها را ندارند این انجمن متأسفانه منحل خواهد شد.


 


رئیس انجمن معلولان رامهرمز در پایان ضمن استمداد از سازمان بهزیستی در کمک به این قشر کم‌توان و ناتوان گفت: با توجه موفقیت این انجمن طی سال‌های گذشته، ما را در چم‌ و خم قوانین سخت گیرانِ اداری نیندازند و برای این قشر کم‌توان اهمیت بیشتری قائل شوند.


 


منبع : فارس

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است