بهبود کیفیت خدمات بهزیستی در استان بوشهر

17 خرداد 1395

مهرداد ستوده ظهر یکشنبه در نشست شورای اداری اداره کل بهزیستی استان بوشهر اظهار داشت: سازمان بهزیستی خدمات بسیار خوبی را به جامعه تحت پوشش ارائه می‌کند و در استان بوشهر نیز شاهد ارائه این خدمات مناسب هستیم.


 


وی بر لزوم تقویت و توسعه سازمان بهزیستی تاکید کرد و ادامه داد: سازمان بهزیستی با کمک به افراد معلول باعث می‌شود تا این افراد درجات ارتقا را پیموده و به جایگاه‌های بالاتری دست یابند.


 


مدیرکل حوزه استاندار بوشهر به نقش مهم سازمان بهزیستی در ارتقای اجتماعی جامعه و مقابله با آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: توسعه سلامت، توان‌بخشی و پیشگیری از جمله خدمات مهم سازمان بهزیستی است.


 


وی بر لزوم معرفی هرچه‌بیشتر خدمات سازمان بهزیستی به جامعه تاکید کرد و گفت: استاندار و دیگر مسئولان استان بوشهر به قشر آسیب‌پذیر جامعه توجه ویژه‌ای دارند و در این راستا همکاری و تعامل خوبی را با سازمان‌های خدمات‌دهنده دارند.


 


ستوده خواستار ارائه خدمات مناسب به اقشار ضعیف و مستضعف و آسیب‌پذیر شد و بیان کرد: باید کیفیت خدمات بهزیستی در استان بوشهر افزایش یابد و از ظرفیت‌های خیرین نیز به خوبی استفاده شود.


 


مدیرکل حوزه استاندار بوشهر اضافه کرد: استفاده از سازمان‌های مردم‌نهاد در این سازمان می‌تواند در ارائه خدمات به جامعه هدف نقش مهمی داشته باشد.


 


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است