16 کماندار اعزامی به جام جهانی مشخص شدند

18 خرداد 1395

این آخرین مرحله مسابقات انتخابی المپیک در رشته تیراندازی با کمان است و کمانداران ایرانی می توانند شانس خود را برای کسب سهمیه المپیک 2016 ریو در بخش تیمی زنان و مردان و انفرادی مردان ریکرو امتحان کنند.


این رقابت ها از 23 تا 30 خرداد ماه در شهر آنتالیا ترکیه برگزار می شود.


تیم ملی تیراندازی با کمان ایران در دو رشته کامپوند و ریکرو 18 خرداد ماه راهی ترکیه خواهد شد.


زهرا نعمتی، زهرا دهقان، ملیکا عبدالکریمی، فریده میرزایی، کیوان ریاضی ‌مهر، میلاد وزیری، صادق اشرفی و مجید میررحیمی کمانداران ریکرو تیم ملی ایران هستند.


کمانداران بخش کامپوند ایران در رقابت های جام جهانی ترکیه نیز فرشته قربانی، افسانه شفیعی، ویدا هنرمند، پریسا براتچی، اسماعیل عبادی، مجید قیدی، یاسر عمویی و امید طاهری هستند.


سرمربیگری تیم ملی تیراندازی با کمان ایران به عهده «پارک میوک وون» کره ای است و ساسان رضوی، ‌بهزاد پاکزاد و محبوبه شهریاری مربیان این تیم هستند.


زهرا نعمتی کماندار معلول کشورمان تنها سهمیه تیراندازی با کمان ایران برای حضور در المپیک 2016 ریو را کسب کرده و مسئولان فدراسیون تیراندازی با کمان امیدوارند کمانداران ایرانی بتوانند یک سهمیه تیمی نیز کسب کنند.


المپیک 2016 ریو از 15 تا 31 مرداد ماه 95 در شهر بندری ریودوژانیرو برزیل برگزار می شود و در این دوره از رقابت ها بیش از 10 هزار و 500 ورزشکار از سراسر جهان با هم رقابت خواهند کرد.


کاروان المپیک ایران تاکنون 59 سهمیه کسب کرده است و این شانس وجود دارد که تعداد آنها از به بیش از 60 سهمیه افزایش یابد.


 


منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است