حضور فوتسالیست ناشنوای قمی در لیگ فوتسال امارات

26 خرداد 1395

سید وحید غیاثی : اسماعیل شاه زید بازیکن قمی تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان برای بازی در فوتسال امارات راهی این کشور شده و در تیمی به نام الثقه بازی می‌کند.


 


وی افزود: شاه زید که سابقه چندین دوره همراهی تیم ملی فوتسال ناشنوایان در مسابقات قهرمانی آسیا و جام جهانی را دارد چندی پیش راهی امارات شد تا به تیم الثقه در شهر شارجه بپیوندد و هم اکنون عضو این تیم است و قرار است به تیمی در لیگ فوتسال افراد سالم این کشور نقل مکان کند.


 


دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم گفت: پیش از این هیچ از یک از ورزشکاران ناشنوای قم در هیچ رشته‌ای در خارج از کشور مشغول به فعالیت ورزشی نبوده‌اند و امیدواریم با توجه به شایستگی‌های فنی شاه زید وی بتواند به زودی در لیگ فوتسال افراد سالم به میدان برود زیرا توانایی آن را دارد.


 


غیاثی بیان داشت: ۲ ورزشکار دیگر هیئت ورزش ناشنوایان قم نیز در راه اعزام به جام جهانی قرار دارند چنان که سیاوش و علی زینالوند قرار است ۲۹ خرداد عازم مسابقات فوتبال ناشنوایان جهان در ایتالیا شوند.


 


وی عنوان کرد: در رشته کاراته نیز تیم کاراته ناشنوایان قم چندی پیش توانست با اقتدار به مقام قهرمانی مسابقات ناشنوایان کشور در گرگان دست پیدا کند در حالی که هم در بخش کاتا و هم در بخش کومیته مدال‌های خوشرنگی به دست آوردیم.


 


دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم تصریح کرد: هیئت ناشنوایان استان قم بخشی از اعتبارات مورد نیاز خود را از اداره ورزش و جوانان و بخش باقی مانده را از کمک‌های اداره بهزیستی و خیرین تأمین می‌کند که کمک‌های بهزیستی به ما بیشتر در قالب پشتیبانی امور ورزشکاران است.


 


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است