پیام منصوره پناهی مدیر عامل مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد به مناسبت روز خبرنگار

17 مرداد 1395


به نام آفرینده آگاهی و دانایی


 


هر سال در پی گذر از روزهای گرم نیمه مرداد، مناسبتی مهم و ارزشمند در صفحات تقویم نظرها را به خود جلب می­کند و آن روز ملی خبرنگار است.


 



 


برای مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد با بیش از 3 دهه خدمت­رسانی رایگان در عرصه­های آموزش، توانبخشی و اشتغال افراد دارای معلولیت آنچه در این مناسبت ملی اهمیت دارد، درک صحیح جامعه از توانایی­ها توان­یابان و تلاش برای تحقق حقوق قانونی افراد دارای معلولیت است و این هدف با مشارکت آگاهانه خبرنگاران ممکن خواهد شد.


 


در نتیجه تلاش­های پسندیده شما خبرنگاران عزیز به ویژه خبرنگاران حوزه اجتماعی طی سال­های اخیر شاهد توجه روزافزون جامعه و سازمان­های مردم نهاد به  توانمندی­های توان­یابان و تبدیل تقاضا­های فردی به  مطالبات جمعی افراد دارای معلولیت بودیم. امروز کمتر رویدادی در حوزه­های علمی، ورزشی، هنری، اجتماعی و فرهنگی جامعه معلولان اتفاق می­افتد که خبرنگاران زحمت­کش آن را اطلاع­رسانی نکرده باشند. اخبار و گزارش­هایی که از طریق رسانه­ها به آگاهی ملت ایران می­رسد، کمک بزرگی به تحقق استقلال اجتماعی افراد دارای معلولیت کرده و خواهد کرد.


 


از این­رو مجتمع رعد ضمن تبریک فرا رسیدن روز ملی خبرنگار و قدردانی از اهتمام ویژه عزیزان خبرنگار در مبارزه با نا آگاهی و دیر باوری از تمام اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران عزیز صمیمانه قدردانی نموده، امیدوار است در نتیجه تلاش ارزشمند این قشر شریف و سخت کوش روز به روز شاهد موفقیت­های بیشتر توان­یابان شایسته کشورمان در عرصه­های ملی و جهانی باشیم.


 


منصوره پناهی


مدیرعامل مجتمع رعد




نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است