ارایه مشورت­های فنی برای احداث ساختمان رعدالغدیر پاکدشت

17 مرداد 1395


مدیرعامل مؤسسه رعدالغدیر پاکدشت ضمن بازدید از مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد و ملاقات با اعضا هیأت مدیره از مشاوره­ های فنی آنها در زمینه احداث ساختمان ساختمان جدید رعد الغدیر پاکدشت استفاده کرد.


 


به گزارش روابط ­عمومی مجتمع رعد؛  احمد نصیری مدیرعامل مؤسسه رعدالغدیر پاکدشت به اتفاق محسن بهمن ­آبادی مربی توان­یاب پیکرتراشی با حضور در مجتمع رعد ضمن بازدید از کلاس­ها و کارگاه­­های آموزشی و مشاهده فعالیت کلینیک توانبخشی، مددکاری و روانشناسی در نشستی که مهندس احمد میرزاخانی رئیس هیأت مدیره، مهندس حسین حریری و مهندس سیدقاسم لواسانی اعضا هیأت مدیره به اتفاق محمود عامری و جواد مرتضوی حضور داشتند، شرکت کردند.


 


حاج احمد نصیری با اشاره به شرایط نامناسب ساختمانی که در حال حاضر توان­یابان پاکدشت از آن استفاده می­کنند، افزود: بر اساس کمکی که شهرداری این شهر به مؤسسه رعدالغدیر پاکدشت کرده­است، قطعه زمینی برای احداث ساختمان جدید به این مؤسسه واگذار شده و قرار است بعد از تهیه نقشه­ های فنی، مرکزی در 4 طبقه و 1600 متر مربع زیر بنا برای استفاده توان­یابان پاکدشت ساخته شود.


 


مدیرعامل رعدالغدیر پاکدشت با اشاره به تجارب خود در آموزش و پرورش و قبول مسؤولیت انجمن خیرین مدرسه ساز شهرستان پاکدشت، افزود: شخصاً تجارب مؤثری در زمینه ساخت و ساز دارم اما در خصوص مناسب­سازی ساختمان افراد توان­یاب به راهنمایی و مشاوره اشخاصی که عمری در این زمینه فعالیت کردند، نیاز داریم.


 


در ادامه مهندس احمد میرزاخانی رئیس هیأت مدیره مجتمع رعد با اشاره به ضرورت حمایت از توان­یابان در تمامی شهرها و شهرستان­های کشور، افزود : هدف مجتمع رعد توانمندسازی افراد دارای معلولیت در تمام نقاط کشور است بدین منظور خود را موظف می­دانیم به تمام مراکز کمک فکری بدهیم.


 


همچنین مهندس حسین حریری و مهندس سیدقاسم لواسانی که در طراحی ساختمان مجتمع رعد کمک­های ارزنده­ای داشتند با استقبال از درخواست رعدالغدیر پاکدشت قبول کردند پس از تهیه نقشه­ های فنی به صورت رایگان مشاوره ­های فنی خود را ارایه دهند.


 


در قسمتی از این جلسه مسؤولان محمود عامری و جواد مرتضوی با اشاره به تجارب گذشته و ضرورت توجه به نیازهای آینده توان­یابان، افزودند: وجود برخی از امکانات از قبیل سالن اجتماعات، گالری، سالن ورزش از نیازهای امروز مراکز رعد برای جذب کارآموزان محسوب می­شود و بهتر برای این تأسیسات از همین امروز پیش­بینی و برنامه­ریزی کنیم.


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است