مراسم بدرقه ورزشکاران قمی اعزامی به پارالمپیک ریو برگزار شد

28 مرداد 1395

۲ ورزشکار قمی اعزامی به بازی‌های پارالمپیک ریودوژانیرو طی مراسمی در قم با حضور مسئولان استانی به طور رسمی مورد تجلیل و بدرقه قرار گرفتند.


 


در این مراسم که در هتل پارسیای قم برگزار شد حسین گلستانی ملی پوش قمی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان و محمد محمد نژاد عضو تیم ملی بسکتبال با ویلچر مورد قدردانی قرار گرفتند.


 


در این مراسم تجلیل، سید مهدی صادقی استاندار قم، احمد امیر آبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، حسن بختیاری نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم و حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم حضور داشتند.


 


سید حسین حسینی جد، عضو تیم ملی والیبال نشسته نیز که تا پیش از اعزام به ریو در فهرست تیم ملی حضور داشت به همراه محمدرضا فریدی عضو تیم ملی دو و میدانی جوانان، علی رضایی مربی تیم ملی دو و میدانی جوانان و علیرضا نجاتی و مهدی ابراهیمی عضو تیم ملی کشتی فرنگی جوانان نیز مورد تجلیل قرار گرفتند.


 


سید مهدی صادقی استاندار قم در این مراسم با تقدیر از حضور ورزشکارانی از قم در المپیک ریو اظهار داشت: خوشحالیم که پس از ۲۸ سال، قم در پارالمپیک نماینده دارد و امیدواریم نمایندگان استان قم در قالب تیم ملی با کسب مدال به میهن بازگردند.


 


محمد پیروزمنش رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان قم با بیان این که ورزش قم از المپیک ۱۹۸۸ سئول تاکنون نماینده‌ای در این رویداد بزرگ جهانی نداشته است، ظرفیت بالای ورزش معلولان قم و کسب سهمیه‌های بیشتر در تیم‌های ملی در صورت حمایت را مورد تاکید قرار داد.


 


در این مراسم اعضای خانواده ورزش جانبازان و معلولان استان قم و باشگاه ایثار قم، قهرمان سو. پرلیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور حضور داشتند.


 


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است