یک طلا و ۴ نقره حاصل تلاش ورزشکاران کرمانشاهی در پارالمپیک

27 شهریور 1395

۸ ورزشکار کرمانشاهی در مسابقات پارالمپیک ریو در کشور برزیل حضور داشتند که توانستند عملکرد خوبی را از خود در این دوره به جای بگذارند.


محمد خالوندی، مهران نکویی راد و علی الفت نیا در دو و میدانی، جاسم بخشی، بهنام سهرابی، مسلم اکبری و مسلم خزایی در فوتبال هفت نفره و شهلا بهروزی راد در قایقرانی ۸ ورزشکار کرمانشاهی در پارالمپیک بودند که موفق به کسب ۵ مدال شدند.


محمد خالوندی مرد طلایی کشورمان در رشته پرتاب نیزه بود که توانست با عملکردی درخشان عنوان خود در دوره پیشین را تکرار کند و با سه بار شکستن رکورد جهان طلا بگیرد.


مهران نکویی راد نیز در پرتاب دیسک تنها یک سانتیمتر برای کسب مدال برنز کم آورد تا با رسیدن به مقام چهارم دستش از مدال کوتاه بماند.


علی الفت نیا دیگر ورزشکار کرمانشاهی در رشته پرش طول بود که البته آنگونه که انتظار می رفت ظاهر نشد و در نهایت با کسب مقام نهمی به کار خود پایان داد.


شهلا بهروزی راد نیز به عنوان اولین بانوی قایقرانی ایران در پارالمپیک در ریو حضور داشت که علی رغم تلاش خود نتوانست به مرحله فینال راه پیدا کند.


کرمانشاه همچنین در ترکیب تیم فوتبال ۷ نفره نیز چهار نماینده داشت که این تیم توانست با شکست تمام رقبا از جمله برزیل میزبان به فینال راه یابد، اما در دیدار نهایی مقابل اوکراین دو یک شکست خورد تا به مدال نقره این رقابت ها بسنده کند.


به این ترتیب از ۸ نماینده کرمانشاه در پارالمپیک ریو، ۵ ورزشکار با مدال به استان بازخواهند گشت.



منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است