هادی زاده: در پارالمپیک ریو افت داشتیم، اما عملکرد تیم راضی کننده بود

14 مهر 1395

رییس انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولان گفت: با وجود این که نسبت به پارالمپیک لندن از نظر مدال‌آوری افت داشتیم و از 15 مدال پیش‌بینی شده تنها موفق به کسب 11 مدال در دوومیدانی شدیم، اما در مجموع از عملکرد تیم راضی هستم.


 


علی اصغر هادی زاده در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد تیم‌ ‌ملی دوومیدانی در بازی‌های پارالمپیک ریو، اظهار کرد: در این رقابت‌ها از 26 ورزشکار اعزامی در رشته پرتاب وزنه، دیسک، نیزه و دوومیدانی به بازی‌های پارالمپیک ریو و از پانزده مدالی که پیش‌بینی کرده بودیم، تنها یازده مدال محقق شد. ضمن این که چهار تا از دوومیدانی کاران از جمله؛ محمد یاری، صالح فرج زاده، محسن کائیدی و حسینی پناه که امید زیادی به کسب مدال طلای این ورزشکاران داشتیم، متاسفانه نتوانستند در حد انتظار ظاهر شوند.


 


وی ادامه‌ داد: محمد یاری که یکی از ورزشکاران باتجربه دوومیدانی بود و روی طلای او حساب باز کرده بودیم، متاسفانه با سه خطا از دور مسابقات حذف شد. البته وی کم کاری نکرد و ما او را مقصر نمی دانیم. در خصوص کائیدی و فرج زاده نیز هر چند داور روی اهرم این دو ورزشکار در بازی‌های پارالمپیک خطا گرفت و تا حدودی با ناداوری در رقابت‌ها مواجه شدند، ولی این دو دوومیدانی کار در حد خودشان ظاهر نشدند و عملکرد قابل قبولی نداشتند.


 


هادی زاده در ادامه خاطر نشان کرد: پیش بینی ما براساس 15 مدالی که برای پارالمپیک ریو طبق رکوردهای به دست آمده، ارزیابی کرده بودیم، درست و منطقی بود و اگر این چهار دوومیدانی کار موفق به کسب مدال طلا می‌شدند، شرایط مان کاملا تغییر پیدا می‌کرد. متاسفانه نسبت به لندن از نظر تعداد مدال‌ها افت داشتیم و از پنج مدال طلا لندن تنها موفق به کسب یک مدال طلا شدیم.


 


وی یکی از عوامل کاهش مدال طلای ورزشکاران دوومیدانی‌کار در پارالمپیک ریو را غرور بی جا ورزشکاران و مسائل روحی – روانی عنوان کرد و یادآور شد: طی جلسه‌ای که در آینده با کمیته‌ ملی پارالمپیک و فدراسیون خواهیم داشت، عملکرد دوومیدانی‌کار آسیب شناسی و در نهایت برنامه‌های خود را اعلام خواهیم کرد.


 


رییس انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولان در پایان خاطر نشان کرد: در مجموع از 26 ورزشکار اعزامی به پارالمپیک ریو، از عملکرد 22 ورزشکار راضی هستم و انتظارات برآورده شد. اما چهار ورزشکار دیگر در حد خود ظاهر نشدند و عملکردشان راضی کننده نبود.


 


منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است