ششمین جشنواره غذا در اردیبهشت ماه ۸۹

18 خرداد 1389

همزمان با آخرين روزهاي ارديبهشت ششمين جشنواره غذاي مجتمع آموزشي نيكوكاري رعد؛ حضور چشمگير شهروندان نيكوكار برگزار شد.


به گزارش روابط عمومي مجتمع آموزشي نيكوكاري رعد؛ در اين جشنواره كه با حمايت برخي توليد كنندگان صنايع غذايي، رستوران‌هاي نامدار حاميان مالي و همكاري گروه‌هاي همياري بانوان و جوانان برگزار شد انواع غذاهاي سنتي، غيرايراني، آماده، كيك‌ها، نوشيدني‌ها و مكمل‌هاي غذايي براي خريد و استفاده بازديد كنندگان عرضه شد.


با حضور تمام گروه‌هاي سني از كودكان و نوجوانان تا جوانان و ميان‌سالان و سالمندان، تركيب دلنشيني از خانواده‌ها را گردهم آورده بود.


هر چند روز اول جشنواره به علت تغييرات جوي و بارش باران فضاي محدودي به برگزاري جشنواره اختصاص يافت و مشكلاتي را براي غرفه داران و بازديدكنندگان فراهم كرد اما با بهتر شدن هوا روز دوم از تمام فضاي باز مجتمع براي برگزاري جشنواره استفاده مطلوب شد كه اين امر موجب حضور وسيع بازديد كنندگان شد.


با توجه به رضايت بازديد كنندگان از برگزاري اين گونه برنامه‌ها كه در فرم‌هاي نظر سنجي و گفت‌گو با مسؤولان برگزاري عنوان شد اين احتمال وجود دارد در جهت تأمين نظرات مردم برگزاري اين جشنواره در طول سال افزايش يابد.


در همين راستا تماس‌هاي مكرر تلفن بازديد كنندگان پس از برگزاري بيانگر تقاضاي بي‌شمار بازديد كنندگان براي افزايش اين برنامه فرح بخش و نيكوكارانه بود.


 


واحد روابط عمومي رعد

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است