آیت الله موسوی اردبیلی تاکیدکرد: بهره گیری بیشتر از نیکوکاران برای رفع مشکلات معلولان

9 شهریور 1390

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قم به نقل از روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، آیت الله عبدالکریم موسوی اردبیلی هشتم شهریوماه در دیدار با نمایندگان معلولان ایران ضمن تقدیر از برگزاری چنین اردوهایی برای معلولان، تصریح کرد: تمامی کسانی که در حوزه خدمت به معلولان تلاش می کنند از اجر و پاداش عظیمی در نزد خدواند متعال برخوردار هستند.


 


 


 



وی با بیان اینکه معلولان باید به توانایی های خود اعتقاد و باور پیدا کنند، اظهارکرد: مسئولان هم باید نسبت به امور معلولان اهتمام بیشتری داشته باشند.
این مرجع تقلید پس از شنیدن مشکلات نمایندگان معلولان ایران درباره وضعیت سخت امرار و معاش معلولان گفت: در این زمینه همه جامعه باید درگیر شده و از افراد خیر در این زمینه استفاده شود.



وی ضمن تقدیر و آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون برای مسئولان و خیرین مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، تصریح کرد: گرچه ممکن است افراد با معلولیت دچار محدودیت هایی شوند اما مهم این است که با ایمان به خدا امید خود را از دست ندهد و  برای آینده بهتر خود تلاش کنند.


 



«محمدرضا قربان زاده» از مسئولان اردوی یک روزه معلولین کشور به شهر مقدس قم با اشاره به مشکلات زیادی که معلولان کشور با آن دست و پنجه نرم می کنند، تصریح کرد: این روحیه باید در همه مردم و معلولین به وجود بیاید که معلولیت پایان زندگی نیست بلکه شروع یک زندگی جدید است.وی افزود: مسئولین هم باید توجه ویژه ای را به این قشر داشته باشند و گرچه تلاش هایی در این زمینه صورت گرفته است اما باید اذعان داشت که کافی و در حد مطلوب نبوده است.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است