حضور آثار کارآموزان رعد در نمایشگاه فرهنگی کانون جوانان شهرداری تهران

5 مهر 1390

به دعوت کانون جوانان شهرداری تهران آثار هنری و صنایع دستی کارآموزان مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد در بازارچه هنری این کانون که درایستگاه متروی شهید مفتح برپاشده بود به نمایش گذاشته شد.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ نمایشگاه یک روزه فرهنگی هنری کانون جوانان شهرداری تهران عصر روز پنج‌شنبه در ایستگاه مترو شهید مفتح برگزار شد و برای آشنایی اقشار مختلف جامعه به فعالیت‌ها مجتمع رعد و آگاهی از توانمندی‌های کارآموزان رعد منتخبی از آثار هنرجویان رعد در رشته های قالی‌بافی، معرق، نقاشی و ... در این مکان فرهنگی به نمایش گذاشته شد.


 


 


بر اساس این گزارش از آنجا که انتخاب مکان این نمایشگاه در فضای مناسبی صورت گرفته بود بازدید و استقبال مردم از این نمایشگاه خوب بود.


 


مرتضی پاسبان کارآموز رعد که در این نمایشگاه مسؤولیت غرفه رعد در نمایشگاه‌های این چنین، افزود: چنانچه رعد با آمادگی بیشتر در این نمایشگاه‌‌ها شرکت کند و با تنوع محصولات بیشتری در نمایگشاه حضور یابد بازده مناسب تری نصیب مجتمع رعد خواهد شد.


 

















 


مریم بی‌وادی مسؤول واحد عضویت که در غرفه رعد مسؤولیت عضوگیری و معرفی مجتمع رعد را بر عهده داشت حضور در نمایشگاه کانون جوانان شهرداری را فرصت مناسبی برای برقراری ارتباط و اطلاع رسانی با مردم توصیف کرد و افزود: چنانچه کارآموزان رعد محصولاتی با قیمت پائین‌تر  و تنوع بیشتر تولید کنند حجم فروش و استقبال مردم از محصولات مجتمع رعد بیشتر خواهد شد.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است