در ملاقات با وزير چه گذشت

21 اردیبهشت 1393


گروهي از هنرجويان مجتمع آموزشي نيكوكاري رعد به اتفاق چندتن از مسئوولان اين مؤسسه خيريه به منظور پس دادن بازديد وزير تعاون،  كار و رفاه اجتماعي كه در زمان برگزاري بازارچه خيريه نوروزي رعد انجام شده بود در دفتر كار ايشان حضور يافتند.


به گزارش روابط عمومي خیریه رعد؛ تعدادي از هنر‌جويان و هنر‌آموختگان دوره‌هاي موسيقي سنتي، ‌خوشنويسي و صنايع دستي در يك ملاقات صميمانه و به دور از تشريفات دست و پاگير اداري از نزديك با دكتر علي ربيعي وزير تعاون،‌كار و رفاه اجتماعي ديدار كردند.

در اين ملاقات غير منتظره كه با سالروز تولد وزير نيز همزمان بود،  فرشته جمشيدي هنرمند خوشنويس رعد یک تابلو که از اشعار حافظ تهیه کرده بود و همچنين سارا گرشاسبي کارآموخته صنایع دستی تعدادي کار نقاشي روي كاشي و چاپ روي پارچه را به دکتر ربیعی اهداء كردند.


دكتر علي ربيعي كه انتظار چنين مراسمي را نداشت، بسيار دچار احساسات شد و با چشماني نمناك خطاب به حضارگفت: من به واسطه مسؤوليتي كه دارم از خيريه‌هاي متعددي بازديد مي‌كنم اما بچه‌هاي هيچ كجا را به مهرباني توان‌يابان نديدم و از صميم قلب همه آنها را دوست دارم.





وزير كار در ادامه با تأكيد به اينكه همه انسان ها تلاش مي‌كنند به هر وسيله ي ممکن به آرامش برسند و گروهي راه را به اشتباه مي‌ پيمايند و با ثروت اندوزي و تضيیع حقوق ديگران دنبال آرامش مي‌گردند، افزود: اما توان‌ يابان رعد با مهرباني و محبتشان موجب آرامش خود و اطرافيانشان مي‌شوند.



در قسمتي از اين مراسم هنر‌جويان موسيقي سنتي رعد به سرپرستی استاد ياشار خدايي با اجراي چند قطعه موسيقي سنتي بخشي از توانايي هايشان را به نمايش گذاشتند.

دكتر ربيعي در پاسخ به سؤال فيروزه احمدي كار آموخته خیریه رعد در خصوص علل عدم اجراي قانون جذب سهميه استخدامي افراد داراي معلوليت،‌گفت: هر چند دستگاه‌ هاي دولتي در حال حاضراستخدام قابل توجهي ندارند اما اين موضوع را از طریق نامه‌اي كه به معاونت منابع انساني رياست جمهوري ارسال   كرده ام، پيگيري خواهم کرد و اميدوارم با مصوبه‌اي كه آينده نزديك در دولت به تصويب خواهد رسيد تا حدودي اين مشكل حل شود.


در پايان اين مراسم وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي با توان یابان خیریه رعد عكس يادگاري گرفت و افزود: اين مراسم به يكي از بهترین خاطرات خوش زندگي ام تبديل شد.











نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است