مديران محك از رعد بازديد كردند

15 آذر 1393



در آستانه 12 آذر و روز جهاني معلول كه با سي‌امين سالگرد فعاليت مجتمع آموزشي نيكوكاري رعد مصادف شده بود، جمعي از مديران مؤسسه خيريه حمايت از كودكان مبتلا به سرطان (‌محك )‌ از رعد بازديد كردند.


 


به گزارش روابط عمومي مجتمع رعد؛ در اين بازديد كه دكتر آراسب احمديان مديرعامل، صبا كامكار مدير روابط عمومي، فاطمه ترابي سرپرست مددكاري و الهام انصاري مسؤول ارتباطات ديجيتال حضور داشتند، مديرعامل محك ضمن تبريك 12 آذر و روز جهاني معلول، افزود: ازمدت‌ها پيش در نظر داشتم به اتفاق جمعي از مديران و مسؤولان محك از مجتمع رعد بازديد كنيم و امروز بسيار خوشحال هستيم كه همزمان با روز جهاني معلول براي قدرداني از تلاش‌هاي رعد در اين مجتمع حضور يافتيم.


 


وي با اشاره به وجود زمينه‌هاي مشترك همكاري،‌ اظهار اميدواري كرد  در آينده نزديك برنامه‌هاي مشترك طراحي شود تا اين 2 مؤسسه خيريه با سابقه در كنار هم تلاش هدفمندي را به اجرا بگذارند.


 



 


در ادامه صبا كامكار مدير روابط عمومي محك با اشاره به جامعه مخاطبان محك كه كودكان مبتلا به سرطان تا سن 16سال را در بر مي‌گيرد، افزود: می­بایست در آینده نزدیک کارگروهی مشترک از کارشناسان و مدیران 2 مؤسسه طی جلسات عنوان فعالیت­های مشترک را تعیین کنند تا زمینه­های همکاری دو جانبه فراهم شود.


 


در حاشيه اين بازديد ملاقاتي با حضور صديقه اكبري مديرعامل، رضا سخن سنج مدير روابط عمومي، سودابه شريفي مدير واحد مددكاري انجام شد كه مديرعامل رعد ضمن خير مقدم، افزود: مؤسسات خيريه با سابقه سهم مهمي در موفقيت ساير سمن‌ها دارند و بايد به نحوي مناسب تجارب آنها به مخاطبان انتقال پيدا كند از اين رو سازمان­هايي ‌مانند محك در اين عرصه نقش اثر بخشي بر عهده­دارند.


 



 


وي با قدرداني از خدمات درماني تخصصی مؤسسه محك به كودكان مبتلا به سرطان، افزود: آنچه بيمارستان تخصصي و مؤسسه خيريه محك براي كودكان انجام مي‌دهد، بسيار حياتي و تحسين برانگيز است.


 


همچنین رضا سخن­ سنج ضمن استقبال از همکاری­های مشترک از برگزاری همایش­های علمی با موضوعات مورد علاقه 2 طرف به عنوان یکی از راهکارهای همکاری مشترک یاد کرد و افزود: موضوعاتی نظير: ‌  توانمند­سازي مؤسسات خيريه، نحوه ارتقاء و بهبود كيفيت خدمات و پاسخگويي مناسب به نياز مددجويان مي‌تواند برای برگزاري همايش‌هاي علمي مشترك در دستور کار قرار گیرد.





سودابه شریفی مسؤول واحد مددکاری رعد نیز ضمن پاسخ به سؤالات مطرح شده در این نشست در خصوص انواع خدمات مددکاری رعد به توان­یابان افزود: خدمات مددکاری از مددجویان تا خانواده­ها را زیر پوشش قرار می­دهد و سال گذشته 10 عنوان سرفصل کلی به افراد واجد شرایط خدمات مددکاری متنوع ارایه شده است.


 



 


در ادامه اين گروه از مركز آموزش علمي كاربردي رعد، كارگاه معرق، کارگاه سفال و كاشي معرق، سايت كامپيوتر و كارگاه نقاشي، بازديد كردند و در ملاقات با دكتر حسين علاقه­ بند رئيس مركز آموزش علمي كاربردي رعد عنوان شد مؤسسه محك در نظر دارد در آينده نزديك دوره‌اي براي ارتقا دانش كاركنان مؤسسات خيريه برگزار كند كه در موقع مناسب در این زمینه از تجارب آموزشي مرکز آموش علمی کاربردی رعد استفاده خواهد كرد.


 



 


در پايان اين مراسم آراسب احمديان با اهدا تابلوي نقاشي يكي ازكودكان محك كه به مناسبت روز جهاني معلول آماده شده بود، از خدمات مجتمع آموزشي  نيكوكاري رعد قدرداني كرد و همچنين نمونه‌اي از دست ساخته­های هنرجویان رعد در رشته  مشبك­سازي به بازديد كنندگان اهدا شد.


 


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است