برگزاری نخستین جشنواره توان یابان و فضاي مجازي

27 آبان 1391


نخستین جشنواره «توان یابان  و فضاي مجازي» به همت مجتمع آموزشي نيکوکاري رعـــد و با مشارکت پرشین بلاگ و سلامت نیوز و شمعداني همزمان با روز جهاني معلول برگزار می‌شود.


 


صدیقه اکبری دبیر نخستین جشنواره توان یاب و فضاي مجازي با اعلام این خبر شناسايي و معرفي توانمندي هاي توان يابان در فضاي مجازي، افزايش كيفي و كمي حضور توان يابان در فضاي رسانه اي مجازي  و تجليل از فعالان توان ياب در فضاي سايبر  را از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.


 


وی با اشاره به حضور فعال توان یابان در عرصه های مختلف فضای مجازی گفت: اين جشنواره در دو بخش اصلي و بخش جنبي برگزار می‌شود.


 


صدیقه اکبری با توضیح اینکه توان ياب و آموزش و اشتغال، توان ياب و عرصه‌هاي مختلف اجتماعي و توان ياب و هنر موضوعات بخش اصلی نخستین جشنواره توان یاب و فضاي مجازي را تشکیل می‌دهند افزود: بخش جنبی این جشنواره با موضوع آزاد برگزار می‌شود و از این رو در این بخش انتظار حضور پررنگ توان يابان و دوستداران جامعه بزرگ توان يابان كشور با علاقمندی های متنوع را داریم.


 


مدیر مجتمع آموزشي نيکوکاري رعـــد با اشاره به ترکیب هیئت داوران این جشنواره از حضور دکتر بوترابی رییس گروه سایت های پرشین بلاگ در هیئت داوری نخستین جشنواره توان یاب و فضاي مجازي خبر داد و خاطرنشان کرد: دکتر کمالی، ویولت بلاگر محبوب فضای مجازی(ويولت) و از توان یابان ارزشمند کشور، خوشحالی نماینده وب سایت سلامت نیوز ، مهندس رحمان علا قه بند نماینده مجتمع آموزشي نيکوکاري رعد و آقاي دشتي مدیر پایگاه اینترنتی معلولان ایران (شمعدانی) اعضای هیئت داوران این جشنواره را تشکیل میدهند.


 


نخستین جشنواره توان یاب و فضاي مجازي همه توان يابان و دوستــداران جامعه بزرگ تـــوان يابان كشور كه داراي سايت يا وبلاگ در فضــاي مجـــازي هستند حتــي با داشتن يك پست الکترونیکی درباره توان یابان مي تواننـــد با مراجعه به سايت www.raad-charity.org و ثبت نام در بخش مشخص شده در  جشنـــواره توان یاب و فضای مجـــازی شــركت کنند.


 


۹۱/۹/۹ پایان مهلت ثبت نام برای شرکت در این جشنواره است.


 


از برگزیدگان نخستین جشنواره توان یاب و فضاي مجازي همزمان با روز جهانی معلول در مراسمی با اهدای جوایزی نفیس تقدیر خواهد شد.


 


دبيرخانه: مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد
شهرک غرب فاز 2 خیابان هزمزان خیابان هرمزان خیابان پیروزان جنوبی پلاک 74
تلفن : ۲۲۶۱۰۶۸۵
فاکس:  ۸۸۰۷۶۳۲۵
سامانه پیام کوتاه : ۳۰۰۰۷۲۲۳
وب سایت:  www.raad-charity.org
پست الکترونیک:  web@raad-charity.org


 


براي اطلاع بيشتر و ثبت نام کليک کنيد

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است