هيأت امناي رعد سنندج تأكيد كرد

13 تیر 1392


تسريع در خريداري ساختمان مركز كردستان



جلسه مشترك اعضا هيأت امناي رعد سنندج با مسؤولان گروه هماهنگي توسعه مراكز و هيأت مديره مجتمع رعد تهران برگزار شد.


 


به گزارش روابط عمومي مجتمع رعد؛ با حضور جمعي از اعضاي هيأت امناي رعد سنندج به منظور بيان ديدگاه‌ها و پيشنهاد‌ها و نيز بررسي نقاط قوت و ضعف، نشست مشتركي در تهران برگزار شد.


 


براساس اين گزارش حاضران در اين نشست به ترتيب مهم‌ترين اولويت‌هاي مركز رعد سنندج را بيان كردند و در ادامه راه‌كارهاي حل مشكلات موجود را مطرح نمودند.



پي‌گيري و تسريع در خريد ساختمان مركز رعد سنندج، ثبت و احراز مالكيت اين ساختمان به نام رعد سنندج، تخليه مستأجر ساختمان، توسعه همكاري با استانداري و جلب مشاركت دستگاه‌هاي محلي و اجرايي، جلب مشاركت صدا و سيما در زمينه تبليغات و اطلاع‌رساني، خريد يك دستگاه اتومبيل براي نقل و انتقال مددجويان و ... از عمده‌ترين مسائلي بود كه در اين جلسه مطرح شد همچنين تأسيس شعبه در شهرستان‌هاي ‌ مرزی، تهيه بروشور‌هاي آموزشي براي پيشگيري خطرات ناشي از انفجار مين، استفاده از كلاس‌هاي سيار در روستاها و شهرستان‌هاي نيازمند، توليد كليپ و اقلام تبليغاتي از سوي حضار پيشنهاد شد.



در اين نشست صديقه اكبري مديرعامل محترم رعد ضمن ابراز خرسندي از حضور اعضاي هيأت مديره رعد سنندج در مجتمع رعد تهران، افزود: يكي از مشكلات مراكز رعد به ويژه مراكز شهرستاني، عدم توفيق در اطلاع‌رساني بوده و هست. اين مشكل راه حل‌هاي متفاوتي دارد كه يكي از بهترين راه‌حل‌ها برگزاري يك همايش بزرگ با حضور مردم استان و آشنا كردن آنها با فعاليت و خدمات آن مركز است.



مهندس احمد ميرزاخاني رئيس هيأت مديره رعد با توصيه به انتخاب افرادي عاشق و علاقه‌مند به كارهاي خيريه براي عضويت در هيأت مديره رعد سنندج، افزود: شايسته است اين افراد ساكن همان منطقه باشند تا فرصت كافي براي رسيدگي و فعاليت در آن مركز را داشته باشند. همچنين براي تحت پوشش قراردادن مددجويان استان مي‌توانيم از روش‌هاي تأسيس شعبه،‌كلاس‌هاي سيار يا مراكز شبانه روزي استفاده كنيم.


 


شايان ذكر است در اين نشست حضار از خدمات خستگي‌ناپذير مهندس مهين دخت پروين كه تلاش‌هاي فراواني براي تأسيس مركز رعد سنندج و فعال‌سازي آن مركزانجام داده‌است، قدرداني كردند.


 


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است