برگزاری دومین جشنواره توان یابان و فضای مجازی

12 آذر 1392

 


دومین  جشنواره «توان یابان و فضای مجازی» به همت مجتمع آموزشی نیکوکاری رعـــد با شعار جشنواره  فناوري اطلاعات و ارتباطات بستری مناسب برای ایجاد فرصت های شغلی برگزار می‌شود.


 



صدیقه اکبری دبیر دومین  جشنواره توان یاب و فضای مجازی با اعلام این خبر گفت : مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد همزمان با روز جهاني معلولان و با مشارکت توان یابان و دوستداران جامعه بزرگ توان يابان كشور، فعال در فضاي مجازي دومین جشنواره افراد توان یاب و  فضای مجازی را برگزار می نماید.


 


دبیر دومین  جشنواره توان یاب و فضای مجازی افزود: فناوري اطلاعات و ارتباطات، تحولات زيادي در عرصه زندگی افراد دارای معلولیت به ویژه در فعاليت هاي اجتماعي از جمله كارآفريني این گروه از اعضای جامعه به وجود آورده است و به عنوان مهم ترين ابزار كارآفريني مدرن مورد توجه قرار گرفته است.


 


وی ادامه داد: كارآفريني و ایجاد فرصتهای شغلی قابل دسترس در فناوري اطلاعات پهنه وسيعي براي فعاليت دارد. توسعه فناوري بستر كارآفريني برای توان یابان است.


 


اکبری گفت:جشنواره فضای مجازی و توان یابان با توجه به نقش تاثیر گذار و مغفول مانده فناوري اطلاعات و ارتباطات در کارآفرینی افراد دارای معلولیت و سهولت اشتغال این عزیزان در این عرصه برگزار می شود.


 


وی افزود: این جشنواره تلاش می کند در کنار معرفی حضور توانیابان در فضای مجازی به این نقش بپردازد و گامی در جهت تبین آن بردارد.


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است