برگزاری نمایشگاه توانمندی­های کارآموزان رعد در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

17 اسفند 1392


همزمان با هفته نیکوکاری و در آستانه ورود نوروز به همت اداره رفاه وزارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نمایشگاه آثار هنری و توانمندی­های کارآموزان و هنرجویان مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد از 10 تا 14 اسفند در ورودی اصلی این وزارتخانه برگزار شد.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ به مناسبت هفته نیکوکاری نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی کارآموزان  و هنرجویان کارگاه­های معرق، نقاشی، سوخته­ نگار روی چوب و ...  از یازدهم اسفند به مدت یک هفته در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برپا شد و 12 نفر از کارآموختگان و کارآموزان با عرضه محصولات هنری و فرهنگی تولید شده در مجتمع رعد گوشه­ای از توانمندهایشان را به نمایش گذاشتند.


 


در این نمایشگاه که با استقبال چشمگیر  کارکنان، مدیران و پزشکان این وزارتخانه روبرو شد، گروهی از محصولات از قبیل: معرق روی چوب، خراش روی فلز، تابلوهای خوشنویسی، معرق کاشی و کارهای سفالی در اشکال مختلف، سفالینه‌ها، چرم ساخته­ ها، تابلوهای ترکیبی از آیینه و سفال و طراحی پرتره با رنگ روغن، مداد و ... را عرضه شد.


 


حمیده خاندار هنرجوی کارگاه معرق با تشکر از تلاش کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در برپایی این نمایشگاه گفت: نمایشگاه خوبی بر پا شده و در آستانه نوروز و آغاز سال نو استقبال خوبی از کارهای ما شده است و توانسته­ایم تعدادی از کارهایمان را به فروش برسانیم.



وی افزود: از مسئولان مجتمع رعد درخواست می­کنم که در آینده نیز این نمایشگاه­ها را برای کارآموزان برگزار کنند.


 


در این نمایشگاه حمیده خاندار، فاطمه گودرزی، معصومه عالی، سمیه توانا، اشرف رجبی، فریده مومنی و امید حاجی آقایی حضور فعالی داشتند.


 


 


 




























نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است