برگزاری ضیافت های افطاری مجتمع رعد همزمان با میلاد امام حسن (ع)

26 تیر 1393


همزمان با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) ضیافت افطاری مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد طی ۲ شب با حضور پرشور و استقبال کم نظیر نیکوکاران، مسئولان، کارآموزان و کارآموختگان مجتمع رعد در فضایی آکنده از عطر معنویت و خلوص برگزار شد.


 


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد؛ مراسم افطاری خيريه رعد در شب های نوزدهم و بیست و دوم تیرماه با حضور توان یابان و نیکوکاران و استقبال پرشور و کم نظیر خیرین برگزار شد که شب اول، مراسم افطاری به توان یابان اختصاص داشت در این مراسم علاوه بر کارآموزان و کارآموختگان رعد، حضور اعضای هیأت مدیره و جمعی از مدیران و مسؤولان دستگاه های مرتبط به خوبی قابل مشاهده بود.


 


حضور کارآموختگان قدیمی به اتفاق اعضای خانواده هایشان و کودکانی که حاصل ازدواج و تشکیل خانواده آنها بود، ضمن انتشار یک حس زیبای در محیط رعد این پیام را در پی داشت که کارآموزان امروز نیز می تواند در سایه تلاش و پشت کار خود علاوه بر بدست آوردن شغلی پایدار، یک خانواده موفق و سعادتمند تشکیل دهند.


 


اشعار احمدی ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت در فضایی آکنده از معونیت و اجرای مولودی میلاد امام حسن (ع) از دیگر برنامه های افطاری کارآموزان رعد بود که با همنوایی و نجوای دل انگیز توان یابان روزه دار و میهمانان مراسم همراه بود. از سوی دیگر در قسمت از محیط مراسم، نمایشگاهی از محصولات هنری و آثار کارآموزان در آستانه اشتغال رعد بر پا شده بود که مورد توجه میهمانان به ویژه مسؤولان مراکز و دستگاه های اجرایی قرار گرفت. مراسم آن شب با صرف افطار و شام به پایان رسید.


 


دومین شب افطاری به نیکوکاران و حامیان همیشگی خيريه رعد اختصاص یافته بود که جمع کثیری از همراهان قدیمی در کنار چهره هایی که اخیراً با مجتمع رعد آشنا شده بودند با حضور در سالن همایش رعد در فضایی آکنده از عطر محبت و همدلی، شبی به یاد ماندنی را پدید آورده و از برنامه های پیش بینی شده استفاده کردند.


 


در این مراسم معنوی که اجرای آن را علی ضیا مجری صدا و سیما و سمیه توانا کارآموز هنرمند رعد بر عهده داشتند، فیلم کوتاهی از ساخته های محمد پیروزرام با موضوع شناخت انگیزه و روحیات افراد نیکوکار پخش شد و در ادامه هنرجویان کلاس موسیقی ۲ قطعه از آثار سنتی را بدون حضور استادشان به خوبی برای حضار اجرا کردند.


 


در قسمتی از این مراسم مراسم مهندس احمد میرزاخانی رئیس هیأت مدیره  خيريه رعد با تأکید بر حفظ کرامت انسانی توان یابان، افزود: اصلی ترین هدف رعد شناخت استعداد افراد توان یاب و شکوفا ساختن این استعداد ها است، از این رو افراد نیکوکار هم می توانند با حمایت از مجتمع رعد در این طریق صحیح گام بردارند.


 


ارایه گزارش کمک های جمع آوری شده افطاری سال گذشته و مختصری از عملکرد یک ساله رعد توسط سمیه توانا قرائت شد که در قسمتی از این گزارش آمده بود، سال گذشته ۶۹ میلیون تومان توسط نیکوکاران به امر آموزش توان یابان کمک شد که این مبلغ ۱۲ درصد بودجه آموزش رایگان کارآموزان رعد را تأمین کرد.


 


در پی این گزارش مراسم جمع آوری کمک های مردمی با حراج تابلو فرشی مزین به آیه « و ان یکاد » که از سوی هنرمند نیکوکار استاد رضا بابک به خيريه رعد هدیه شده بود، آغاز شد که این تابلو با همت عالی حضار به مبلغ ۳۵ میلیون ریال به نفع خیریه رعد به فروش رسید.


 


«مسعود فروتن» هنرمند باسابقه و کارگردان تلویزیونی مدعو در این مراسم نیز می گوید: اگر می دانستم قرار است امشب جشن گلریزان گرفته شود، حتما کتابی را که اخیرا نوشته ام با خود می آوردم که هم پز آن را می دادم و هم به نفع موسسه به فروش می رساندم.


 


در ادامه این بخش ازدحام در سالن به حدی بود که برخی از میهمانان، برنامه را به صورت سر پایی یا از بیرون سالن همراهی کردند و در ظرف نیم ساعت هزینه یک ماه آموزش رایگان ۲۸۰  نفر توان یاب توسط مردم نیکوکار تأمین شد.


 


در نهایت شب به یادماندنی مجتمع رعد با حضور وصف ناپذیر و استقبال پرشکوه نیکوکاران با پذیرایی در فضای باز مجتمع رعد و صرف افطاری و شام به پایان رسید.


 



















































نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است