مدیرعامل مجتمع رعد از برگزارکننده نمايشگاه مراکز فني و حرفه­ اي تجلیل کرد

10 شهریور 1394


نمایشگاه تخصصی مراکز فنی حرفه ­ای با حضور رئیس ساز مان فنی حرفه­ ای کشور و با مشارکت آموزشگاه­های آزاد غرب تهران  و از جمله مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد به منظور ارتقای فرهنگ مهارت آموزی و افزایش منزلت اجتماعی مهارت آموختگان دارای معلولیت و افراد غیر معلول برگزار شد.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ همزمان با هفته ملی کارآفرینی و تقارن آن با ترویج آموزش فنی و حرفه ­ای، نمایشگاه تخصصی و گذرهای مهارتی رایگان با حضور توان یابان مجتمع رعد و 15 غرفه دیگر از مراکز آزاد در برج آزادی برگزار شد و کبری پورمحمد کارآموز رعد مسؤولیت برپایی غرفه این آموزشگاه را بر عهده داشت.


 


بر اساس این گزارش هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی جوانان با مشاغل خانگی و حمایت از تولید ملی و کارآفرینی، توسعه فرهنگ مهارت و کارآفرینی در جوانان و حمایت از آموزش­های کپسولی بود که در رشته­ های فناوری اطلاعات، صنایع غذایی، صنایع دستی و هنر، طراحی و دوخت، مراقبت و زیبایی، گیاهان دارویی، ماساژ، عکاسی و فیلمبرداری، بهداشت و ایمنی در محیط کار، امور مالی و بازرگانی، کسب و کار و کارآفرینی و ... برگزار شد.


 


در پایان کار این نمایشگاه طی مراسمی با حضور مدیران واحدهای آموزش و روابط عمومی صدیقه اکبری مدیر عامل مجتمع رعد از تلاش­های کبری پورمحمد لوح سپاس قدردانی کرد و در مقابل کبری پور محمد تندیس نمایشگاه را به مجتمع رعد اهدا نمود.


 


در حاشیه این مراسم کبری پور محمد با اشاره به دستآوردهای حضور مجتمع رعد در این نمایشگاه، افزود: این نمایشگاه در مرکز شماره 13 الزهرا برگزار شد و اکثر شرکت­ کنندگان با عرضه یکی دو رشته از محصولات کارآموختگان شرکت کرده بودند اما رعد با معرفی 9 رشته از صنایع دستی کارآموختگانش از قبیل: سوخت چوب، معرق، پیکرتراشی، سیاه قلم و... در این نمایشگاه شرکت کرد که موجب تحسین همه به ویژه رئیس سازمان فنی و حرفه­ ای شد.


 


وی افزود: پاسخگویی به سوالات بازدید کنندگان در مورد محصولات و راه­های ارتباط با رعد و کمک به خیریه از جمله فعالیت­های انجام شده در مدت حضور در نمایشگاه بود.


 


شایان ذکر است در مدت 3 روز برگزاری نمایشگاه محصولات هنرجویان رعد مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت و تعداد قابل ملاحظه­ای از نها فروخته شد و در مراسم اختتامیه تندیس نمایشگاه به نمایند مجتمع رعد اهدا شد.


 


 
















 


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است