عضویت 2 هزار نفر در انجمن معلولان توانای آمل

26 خرداد 1395

در روزهای مهمانی خداوند و ایامی که سفره گسترده نعمت الهی برای بهره‌مندی بندگان بیشتر از دیگر روزها گسترانیده است، هر کس به توان خود به فکر انجام کار نیک، پسندیده و زیبا است.


 


بیشتر از دیگر ماه‌های سال در رمضان محفل گلریزان در شهرها، روستاها و مناطق مختلف کشور به چشم می‌آید و این بار در جشن گلریزان انجمن معلولان توانای شهرستان آمل، همه مسؤولان خیران، خانواده‌ها حضور داشتند.


 


امام جمعه شهرستان آمل در این مراسم اظهار کرد: ماه رمضان یکی از برترین ماه‌های خداوند است که در آن نیکی و حسنات پاداش عظیم دارد.


 


حجت‌الاسلام سید جلیل مرتضوی افزود: آمل از شهرهایی است که خیران و افراد توانمند در آن از دیگران سبقت می‌گیرند و در کارهای خیر و خیرات شرکت دارند.


 


وی خاطرنشان کرد: خداوند انسان را اشرف مخلوقات قرار داده و خلیفه روی زمین است و در این بین افراد توانمند، فقیر، معلول، سالم، سیاه و سفید نزد خداوند یک‌سان هستند جز آن کس که از لحاظ تقوا بالاتر و برتر باشد.


 


امام جمعه آمل بیان کرد: ظرفیت خوبی از لحاظ خیران در این شهرستان مهیا است و باید از آن بهره لازم برده شود.


 


عضویت 2 هزار نفر در انجمن معلولان توانا


 


عضو هیأت مدیره انجمن معلولان توانای آمل در این مراسم، اظهار کرد: این انجمن با حمایت معلولان، مردم و مسؤولان از سال 1384 فعالیت خود را آغاز کرد و تاکنون توانسته خدمات زیادی به جامعه هدف و تحت حمایت خود ارائه دهد.


 


حمید سلیمانی‌نسب افزود: افراد معلول در بسیاری مواقع نشان دادند که دارای توانمندی بالایی هستند و نمی‌توان آنها را دست کم گرفت.


 


وی با اشاره به عضویت نزدیک به 2 هزار نفر در این انجمن، گفت: نباید معلولان با احساس ضعف و کمبود در جامعه منزوی شده و در گوشه‌ای بنشینند.


 


هزینه 500 میلیون ریالی برای معلولان توانای آمل


 


مدیرعامل انجمن معلولان توانای آمل نیز در این مراسم اظهار کرد: برنامه‌های متنوعی برای معلولان توانا در این شهرستان در نظر داریم.


 


حامد رزازی افزود: خدمات مشاوره‌ای، خدمات شغلی، بازدید از مددجویان، اختصاص سبد کالا، کمک هزینه پزشکی، تهیه جهیزیه عروس، معرفی به آموزش مهارت و کار در جامعه و معرفی برای اشتغال از مهمترین خدمات است.


 


وی گفت: طی سال گذشته مبلغ 500 میلیون ریال برای افراد تحت حمایت از سوی انجمن معلولان توانای آمل هزینه شد.


 


منبع : فارس

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است