ایجاداشتغال برای افرادتحت پوشش بهزیستی لازم است

22 تیر 1395

مرتضی قربانی با اشاره به ضرورت جذب نیرو از افراد تحت پوشش بهزیستی اظهار داشت:اشتغالزایی برای اقشار و گروه های زیر مجموعه این سازمان از مواردی است که قانون نیز بر آن تأکید دارد.


 


رییس بهزیستی شهرستان ملارد گفت:محدودیت های جسمی و طبیعی معلولان، این ذهنیت را ایجاد می کند که این گروه از جامعه فاقد کارآمدی لازم هستند اما این تصور با واقعیت های موجود تطابق وسنخیت ندارد، زیرا تجربه ثابت کرده جامعه معلول کشور در عین محدودیت هایی که با آن مواجه هستند، در بسیاری از حوزه ها از توانایی هاو ظرفیت های مطلوب و قابل توجهی برخوردار می باشند.


 


وی افزود:تلاش مجموعه بهزیستی شهرستان ملارد نیز بر این امر استوار است تا با فرهنگ سازی و ارائه مشوق هایی که با طرح و برنامه های مسئولان استانی و کشوری تنظیم و طراحی می شود، بستر و زمینه اشتغال هر چه بیشتر برای این گروه را فراهم سازد.


 


قربانی عنوان کرد:یکی از تسهیلات تعریف شده در این خصوص به تأمین هزینه های بیمه این گروه باز می گردد که به مثابه بسته حمایتی ویژه ای است که برای کارفرمایان فعال در این عرصه پیش بینی شده است.


 


رییس بهزیستی ملارد گفت:تلاش ما بر ارتقای کیفی زندگی مددجویان استوار است و حتی سعی می کنیم هزینه بیمه گروه های تحت پوشش که به صورت خویش فرما این موضوع را پیگیری کرده اند را نیز تأمین کنیم.


 


وی در خاتمه یادآور شد:مددجویان تحت پوشش بهزیستی نیز بخشی از جامعه ما محسوب می شوند و همچون تمامی گروه ها و طیف های اجتماعی کشور حق برخورداری از امکانات مطلوب و شایسته را دارند و ما نیز در حد توان و بضاعت موجود تلاش می کنیم در حصول این امر خطیر، بستر و زمینه لارم را فراهم کنیم.


 


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است