516 واحد مسکونی به خانواده های دارای 2 معلول کشور واگذار شد

11 مرداد 1395

دراین آیین 68 واحد مسکونی به نمایندگی از سراسر کشور به خانواده های دارای 2 معلول و بیشتر روستای قبچاق شهرستان ملارد تحویل داده شد.


علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این آیین گفت: حمایت از اقشار کم درآمد و محروم جامعه از جمله معلولان یکی از برنامه های راهبردی دولت به منظور توانمندسازی این قشر از جامعه است.


وی با بیان اینکه توانمند سازی، ایجاد اشتغال و تامین نیازهای اولیه زندگی از جمله اهداف اصلی حمایت از اقشار آسیب پذیر است افزود: تامین مسکن خانوارهای دارای فرد معلول و مددجوی تحت حمایت براساس تاکیدات ویژه رئیس جمهوری و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب با همراهی وزارت مسکن، بهزیستی، بنیاد مستضعفان و خیرین انجام شده است.


ربیعی اظهار کرد: برهمین اساس امروز 516 واحد مسکونی در سراسر کشور به خانواده های دارای دو فرد معلول و بیشتر واگذار می شود.


وی تأکید کرد: در حال حاضر در کشور بیش از 11 هزار واحد مسکونی ویژه خانواده معلولان در حال ساخت است که به مرور این واحدها تکمیل و تحویل متقاضیان خواهد شد.


سایت مسکن مهر صفادشت در شهرستان ملارد دارای حدود 14 هزار و 500 واحد مسکونی است که بخش قابل توجهی از این واحدها از ابتدای فعالیت دولت یازدهم تاکنون تحویل متقاضیان شده است.


 


منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است