دو و میدانی کاران معلول قم صاحب ۵ مدال رنگارنگ شدند

3 آبان 1395

محمود شریفی : مسابقات دو و میدانی جانبازان و معلولان قهرمانی کشور پس از مدت‌ها تعطیلی بار دیگر از سر گرفته شد و در این مسابقات، نمایندگان استان قم فروغ چشمگیری داشتند.


 


وی افزود: در این مسابقات که روز یکشنبه در تهران به پایان رسید ۱۱ دو و میدانی کار معلول قم در قالب ۲ تیم مردان و زنان به میدان رفتند که تیم مردان ما شامل ۷ دو و میدانی کار و تیم زنان ما شامل ۴ بانوی دو و میدانی کار معلول بود.


 


دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم گفت: در این مسابقات و در بخش مردان علی زره ساز در ماده ۴۰۰ متر موفق شد عنوان قهرمانی و مدال طلا را از آن خود کند و در همین ماده و در کلاس تی ۳۶، احمد اسلامی صاحب نشان نقره شد.


 



شریفی بیان داشت: یک مدال برنز توسط سید رضا علوی راد در پرتاب نیزه کلاس اف ۳۵، آخرین مدال تیم دو و میدانی مردان قم بود اما در بخش بانوان، تیم اعزامی قم به یک مدال طلا و یک مدال نقره در مواد پرتابی این بخش دست پیدا کرد.


 


وی عنوان کرد: در این پیکارها خدیجه تجدد بانوی دو و میدانی کار قم در ماده پرتاب وزنه موفق شد مقام نایب قهرمانی را به دست بیاورد و دومین مدال قم نیز توسط لیلا الهی در ماده پرتاب دیسک به دست آمد که این ورزشکار روی سکوی سوم قرار گرفت.


 


دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم تصریح کرد: دو و میدانی کاران قم پیش از این در مسابقات دو و میدانی لیگ معلولان نیز موفق به کسب چندین مدال رنگارنگ شده بودند و به طور کلی استان قم در بخش ورزش معلولان در رشته دو و میدانی در زمره استان‌های قدرتمند و موفق کشور است.


 


 


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است