رنجبر: تنها با تیم ملی تیروکمان معلولان همکاری می‌کنم

رنجبر: تنها با تیم ملی تیروکمان معلولان همکاری می‌کنم

20 بهمن 1395

دارنده مدال برنز ریکرو انفرادی بازی‌های پارالمپیک 2016 ریو گفت: فعلا قصد همکاری با تیم ملی تیروکمان افراد سالم را ندارم و تلاشم بر این است که اهدافم را در تیم ملی تیر و کمان معلولان جست‌وجو کنم.

 

ابراهیم رنجبر در پاسخ به این پرسش که آیا همانند گذشته قصد همکاری با تیم‌ ‌ملی تیروکمان افراد سالم را دارید یا خیر؟ اظهار کرد: قصد همکاری با تیم‌ ‌ملی تیروکمان افراد سالم را ندارم و به دنبال آن هستم تا با حضور در اردوی تیم‌ ‌ملی جانبازان و معلولان اهداف و برنامه‌های خود را تنها در یک جهت متمرکز کنم تا به نتایج لازم دست پیدا کنم.

 

او با بیان این که بعد از بازی‌های پارالمپیک ریو، تیم‌ ‌ملی تیروکمان معلولان هیچ برنامه اردویی یا تمرینی نداشته است، گفت‌: از پارالمپیک تا به الان نه برنامه تمرینی برای کمانداران معلول پیش‌بینی شده و نه اردویی که تیم آمادگی خود را حفظ کند. البته این آمادگی زمانی لازم است که مسابقه‌ای وجود داشته باشد. بنابراین وقتی تیم فاقد برنامه است، چه ضرورتی برای آماده‌سازی تیم وجود دارد.

 

رنجبر خاطرنشان کرد: البته در طی این مدت برای حفظ آمادگی خود سعی کردم تمرینات آماتور خود را داشته باشم و با حضور در مسابقات مختلف افراد غیرمعلول، تلاش کردم از مسابقات دور نمانم.

 

وی گفت‌: واقعا جای تاسف است برای تیمی که عنوان قهرمانی را یدک می‌کشد، نزدیک به 6 ماه بعد از بازی‌های پارالمپیک برنامه خاصی نداشته باشد. این نوع روند، روند خوبی نیست و حتی باعث افت کمانداران در رقابت‌های آینده می‌شود. به هر صورت زمانی که مسابقه نیست، چه ضرورتی دارد که تیم خود را در اوج آمادگی نگه دارد.

 

رنجبر در پایان ‌اضافه کرد: زمانی می‌توانیم از عناوین قهرمانی خود دفاع کنیم که براساس برنامه که مبنای علمی دارد، پیش برویم و طبق زمان‌بندی مشخصی حرکت کنیم. به‌ هر حال امیدوارم هر چه‌ سریع‌تر وضعیت تیم‌ ‌ملی تیروکمان  معلولان مشخص شود و عناوینی که کسب کردیم را به دلیل بی‌برنامگی و نداشتن فضای مناسب تمرینی از دست ندهیم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است