اصفهان میزبان برگزاری مسابقات آسیایی و پاراآسیایی تیر و کمان شد

اصفهان میزبان برگزاری مسابقات آسیایی و پاراآسیایی تیر و کمان شد

30 بهمن 1395

مرحله چهارم مسابقات آسیایی خارج سالن تیر و کمان و هم‌چنین رقابت‌های پاراآسیایی هم‌زمان آبان سال 96 به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد.

 

 چهارمین مرحله از رقابت‌های آسیایی خارج از سالن تیر و کمان در رشته ریکرو و کامپوند زنان و مردان دهم آبان به مدت یک هفته به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد.

 

مرحله دوم رقابت‌های آسیایی خارج از سالن تیروکمان در دو بخش زنان و مردان اواخر اسفند به میزبانی تایلند برگزار می‌شود. مرحله سوم به میزبانی چین تاپیه و مرحله نهایی نیز آبان‌ماه به میزبانی ایران در اصفهان برگزار خواهد شد.

 

هم‌چنین به پیشنهاد فدراسیون تیروکمان و با موافقت کنفدراسیون تیروکمان آسیا برای اولین‌بار میزبانی رقابت‌های پاراآسیایی تیروکمان توسط ایران، هم‌زمان با برگزاری آخرین مرحله از رقابت‌های آسیایی تیروکمان و با همکاری فدراسیون تیروکمان و فدراسیون جانبازان و معلولین، آبان‌ماه در اصفهان برگزار خواهد شد.

 

برای میزبانی رقابت‌های پارآسیایی خارج از سالن تیروکمان، تیم‌های هند و تایلند نیز آمادگی خود را اعلام کرده بودند که در نهایت کنفدراسیون تیروکمان آسیا درخواست ایران را برای میزبانی این رقابت‌ها مورد موافقت قرار داد.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است