پارک «مهارت و خلاقیت» در همدان احداث می‌شود

پارک «مهارت و خلاقیت» در همدان احداث می‌شود

23 اسفند 1395

رئیس کمیسیون معماری، شهرسازی و فنی عمرانی شورای شهر همدان گفت: پارک «مهارت و خلاقیت» در همدان احداث می‌شود.

 

 رئیس و اعضای کمیسیون معماری، شهرسازی و فنی عمرانی شورای شهر همدان به همراه شهردار منطقه یک و ۴ و کارشناسان از پروژه های پیشنهادی سال ۹۶ شهرداری مناطق یک و چهار بازدید و مشکلات عمرانی این مناطق را مورد بررسی قرار دادند.

 

رئیس کمیسیون معماری، شهرسازی و فنی عمرانی شورای شهر همدان در این بازدید از احداث پارک «مهارت و خلاقیت» در همدان خبر داد.

 

حمیدرضا طبی مسرور گفت: این پارک جزو پروژه های اولویت دار شهرداری منطقه یک است و در مساحتی حدود ۱۴ هزار متر مربع احداث خواهد شد و هم اکنون در مرحله طراحی قرار دارد.

 

طبی مسرور با بیان اینکه عملیات اجرایی احداث پارک «مهارت و خلاقیت» از اوایل سال ۹۶ شروع خواهد شد، اضافه کرد: در این پارک مهارتهای مختلف برای کودکان و کودکان معلول جسمی حرکتی در نظر گرفته شده است.

 

طبی مسرور اجرای پروژه های توسعه فناوری اطلاعات، لگه گیری و آسفالت سطح شهر، جدول گذاری بلوار کولاب، پیاده روسازی خیابان شکریه، اصلاح هندسی و بهبود ترافیک، رنگ آمیزی جداول، خط کشی معابر و بهسازی علائم در منطقه را از جمله طرح های پیش بینی شده شهرداری منطقه یک برشمرد.

 

وی عنوان کرد: همچنین ترمیم پارک مردم در راستای بازسازی و توسعه پارکها و فضای سبز، تجهیز و نگهداری تاسیسات مبلمان شهری، پیاده راه سازی میدان امام(ره) و بازسازی ساختمان اداری از دیگر طرح های اولویت دار منطقه یک است که در سال ۹۶ اجرا خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: احداث پارکینگ در محوطه ۴۸ هکتاری ارم در حوزه حمل ونقل و بهبود عبور و مرور شهری  نیز جزو پروژه های با اولویت نخست سال ۹۶ منطقه یک شهرداری است.

 

رئیس کمیسیون معماری، شهرسازی و فنی عمرانی شورای شهر همدان همچنین در بازدید از محل اجرای طرح های پیشنهادی منطقه چهار شهرداری همدان افزود: دیوار کشی و پوشش رودخانه های فرهنگیان و منوچهری، ادامه پوشش رودخانه ابوذر، روکش و لکه گیری آسفالت، زیرسازی معابر نیز از پروژه های اولویت دار منطقه چهار است.

 

طبی مسرور اضافه کرد: همچنین جدول گذاری در سطح منطقه بلوارهای نامجو، معلم، آیت الله نجفی، تفکیکی رنجبران، الغدیرو خرد و تکمیل فرهنگسرای علی آباد، ادامه ساخت پارک فدک، ترمیم پارک شهرک الوند و ادامه پارک عقیل از دیگر طرح های اولویت نخست شهرداری منطقه چهار است که در سال آیند اجرا می شود.


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است