آغاز واگذاری مسکن به خانواده های دارای دو معلول در جنوب کرمان

آغاز واگذاری مسکن به خانواده های دارای دو معلول در جنوب کرمان

11 تیر 1396

 ساردوئی، مدیر کل راه و شهر سازی جنوب استان با اشاره به اینکه برای خانواده هایی که بیش از دو معلول را در خانه نگهداری می کنند مسکن با استاندارهای لازم ساخته یا زمین مناسب تخصیص داده شود ، گفت: در این راستا تا کنون 60 واحد مسکن واقع در شهرک فجر، 47 واحد در بلوار پاسداران با همکاری خیرین مسکن سازساخته شده که به خانواده های دارای دو معلول و سایر مدد جویان واجد شرایط بهزیستی واگذار شده است.

 

وی افزود: همچنین 4 هکتار زمین در نارجوئیه و 2 هکتار زمین در شهر درب بهشت جهت احداث مسکن برای خانواده های دارای دو معلول و سایر مدد جویان بهزیستی واگذار شده است.


ساردویی تصریح کرد: حمایت از اقشار کم در آمد و محروم جامعه از جمله معلولان یکی از برنامه های راهبردی دولت به منظور توانمند سازی این قشر از جامعه است.


وی با بیان اینکه توانمند سازی ،تامین نیازهای اولیه زندگی از جمله اهداف اصلی حمایت از اقشار آسیب پذیر است افزود:تامین مسکن خانوارهای دارای بیش از دو معلول و مدد جوی تحت حمایت بر اساس تاکیدات ویژه رئیس جمهوری و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب با همکاری بنیاد مسکن سازمان بهزیستی بنیاد مستضعفان و خیرین در حال انجام است.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است