2هزارو 600 میلیارد ریال برای تکمیل ساخت خانه های معلولان نیاز است

2هزارو 600 میلیارد ریال برای تکمیل ساخت خانه های معلولان نیاز است

15 تیر 1396

محمد سعیدی کیا  در حاشیه مراسم بهره برداری از یکهزار واحد مسکونی ویژه خانواده های دارای بیش از 2 معلول که به صورت ویدئو کنفرانس بامحوریت شهر رضویه مشهد در 10 استان کشورانجام شد، در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این اعتبار از محل منابع مالی پنج دستگاه اجرایی، مردمی و انقلابی تامین می شود.


وی بیان کرد: احداث خانه برای خانواده های دارای بیش از دو معلول با مشارکت بنیاد مستضعفان، سازمان بهزیستی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، انجمن خیرین مسکن ساز و وزارت راه و شهرسازی از سال 94 آغاز شد.


وی اظهار کرد: این طرح برای خانه دار کردن 11 هزار و 300 خانوار دارای بیش از دو معلول در کشور در مدت چهار سال برنامه ریزی شده است که 6 هزار خانوار در شهر و باقی آنها در روستا ساکن هستند.


رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: در سال گذشته 526 واحد به خانوارهای دارای بیش از دو معلول تحویل شد و برای سال 96 واگذاری یکهزار و 500 واحد برنامه ریزی شده است.


سعیدی کیا افزود: در بودجه سال 96 ردیف اعتباری برای تکمیل پروژه خانه دار کردن خانواده های دارای بیش از دو معلول اختصاص یافته است و تلاش می شود تا پایان سال 97 عمده واحدهای این طرح به خانوارها واگذار شود.


یک هزار واحد مسکونی ویژه خانواده های دارای بیش از 2 معلول عصر چهارشنبه طی مراسمی از طریق ویدئو کنفرانس به صورت همزمان در 10 استان کشور به بهره برداری رسید.



منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است