عملکرد ناشنوایان ایران در سومین روز المپیک 2017 ترکیه

عملکرد ناشنوایان ایران در سومین روز المپیک 2017 ترکیه

1 مرداد 1396

در وزن ٨٠ کیلوگرم ابوذر ربیع زاده در کشتی فرنگی حریف قزاقستانی را با نتیجه 6 بر 3 شکست داد و در دور دوم با همین نتیجه حریف ارمنستانی را شکست داد و به فینال رسید.


ربیع زاده در فینال با نتیجه سه بر یک مغلوب حریف روسی شد و صاحب مدال نقره شد.


در وزن ٥٩کیلوگرم کشتی فرنگی، علیرضا دانشور با نتیجه 8-6 در دور اول بر کشتی گیر ارمنستان پیروز شد، در مسابقه بعدی خود کشتی گیر آذربایجان را ضربه فنی کرد و پیروز میدان شد. دانشور در مسابقه سوم با شکست 13 بر 5 مقابل حریف ترکیه ای از راهیابی به فینال این وزن بازماند. وی در دیدار رده بندی با نتیجه 5 بر 2 مقابل حریف بلغارستانی پیروز شد و مدال برنز گرفت.


اکبر صابری فرنگی کار دیگر نماینده کشتی ایرانی در وزن ٩٧ کیلوگرم در کشتی نخست حریف هندی را ضربه فنی کرد و در دور بعد با شکست برایر حریف باسابقه ترک (قهرمان چهار دوره المپیک) با نتیجه ٩ بر٠ به جدول بازنده ها رفت. صابری در دیدار رده بندی مقابل حریف مغولستانی خود با نتیجه 6 بر صفر پیروز شد و مدال برنز گرفت.


در وزن ٧١ کیلوگرم کشتی فرنگی، مجید توکلی با نتیجه دو بر صفر به حریف ترکیه باخت، وی در دور دوم و در جدول بازنده ها حریف قزاقستانی را شکست داد، و در دیدار رده بندی مقابل حریف روس شکست خورد و پنجم شد.


مهرداد صیدی جودوکار وزن منهای 100 کیلوگرم کشورمان نیز در رقابت با حریف مجارستانی، او را ضربه فنی کرد، وی در رقابت دوم خود حریف قزاقستانی را نیز با ضربه فنی شکست داد و در برابر حریف روسی با نتیجه یک بر صفر شکست را پذیرفت.


صیدی در مبارزه برای کسب مدال برنز ، در کمتر از یک دقیقه حریف برزیلی خود را ضربه فنی کرد و به مدال برنز دست یافت.


سین اله کریمی جودوکار وزن منهای 81 کیلوگرم و مسعود رستگاری در وزن 100 کیلوگرم هر دو در پایان رقابت های خود در جایگاه پنجم ایستادند.


تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان که قرار بود از ساعت 11:30 امروز به مصاف تیم ملی نیجریه برود، با غیبت حریف ، 3-0 برنده اعلام شد.


براساس این گزارش، تیم ملی والیبال ناشنوایان ایران نیز در برابر تیم ملی لهستان در سه ست متوالی و با نتایج 25-21 ، 25-18 و 25-16 به برتری دست یافت تا دومین موفقیت خود را در این المپیک تجربه کند.


والیبالیست های کشورمان در نخستین مسابقه خود برابر آمریکا نیز با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسیده بودند و امروز نیز به مصاف تیم ملی اوکراین می روند.


محمود خلخالی تنها ورزشکار ناشنوای ایران در رشته شنا نیز دیروز در ماده ١٠٠متر شنای قورباغه به مصاف حریفان رفت و از رسیدن به دور بعد باز ماند.


وی امروز در ماده 200 متر کرال پشت در کنار حریفان به آب می زند.


تیم ملی والیبال ساحلی ناشنوایان ایران نیز در دومین مسابقه خود برابر تیم روسیه قرار گرفت و در دو ست با نتایج 21-13 و 21 -11 مغلوب تیم روسیه شد. بازی بعدی نماینده ایران مقابل تیم برزیل است.



منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است