ضرورت توجه جدی به مشکلات معلولان

ضرورت توجه جدی به مشکلات معلولان

2 مرداد 1396

فرماندار شهرستان خرم‌دره بر ضرورت توجه ویژه به حل و فصل مشکلات معلولان تاکید کرد.

 

حجت محمدی در دیدار با کارکنان بهزیستی این شهرستان با تاکید بر اینکه بهزیستی یکی از ارگان‌های با قدمت کشور است، اظهار کرد: این ارگان امتحان خود را در طول دوران فعالیت خود در بسیاری از عرصه‌ها پس داده است.

 

وی با اشاره به اینکه کار کردن در بهزیستی با روحیه هر فردی سازگار نیست، تصریح کرد: با توجه به اینکه اغلب جامعه هدف بهزیستی را معلولان تشکیل می‌دهند، پرداختن به مشکلات و درد و دل‌های آن‌ها کار هر کس نیست.

 

فرماندار شهرستان خرم‌دره با تاکید بر اینکه خدمت به خلق تنها سفارش اسلام نیست، اظهار کرد: در همه ادیان به این موضوع پرداخته شده است و هیچ دینی خدمت به هم‌نوع را بد نمی‌بیند؛ زیرا اگر خدمت به خلق نبود بسیاری از سازمان‌ها از جمله سازمان جهانی یونیدو و یونسکو شکل نمی‌گرفت.

 

این مسئول با تاکید بر اینکه نیروهای خوبی در بهزیستی خرم‌دره مشغول خدمت هستند، اظهار کرد: اکثر کارکنان بهزیستی شهرستان با درد خانواده‌های معلولان آشنا و خود درکشیده هستند.

 

این مسئول با بیان اینکه بسیاری از زیاده‌خواهی‌ها را نمی‌توان درمان کرد، افزود: دولت با حداکثر توان خود به افراد ارائه خدمات می‌دهد و افراد نیز باید امکانات دولت را در نظر داشته باشند.

 

فرماندار شهرستان خرم‌دره عنوان کرد :با توجه به مشکلات عدیده معلولان شاید برخی از جامعه هدف از عملکرد این اداره راضی نباشند اما اگر کارکنان اعمال خود را به نحو احسن و تنها برای رضای خدا انجام دهند قطعا نمره قبولی را از درگاه باری تعالی خواهند گرفت.

 

محمدی با اشاره به اینکه حل مشکلات معلولان خیر دنیا و آخرت را به دنبال دارد ، بیان کرد: برخی از معلولان دارای مشکلات روانی و عصبی هستند و ممکن است با پرخاشگری با کارکنان بهزیستی رفتار کنند که این امر سعه‌صدر این عزیزان را می‌طلبد.

 

وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید گام‌های خوبی در راستای حل مشکلات معلولان برداشته شده است، تصریح کرد: طی ماه‌های اخیر مستمری معلولان تا سه برابر افزایش یافته است که این امر تا حد زیادی از مشکلات معلولان کاسته و کم شدن حجم مراجعات به بهزیستی را نیز در پی دارد.



منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است