شاعری: به دنبال سهمیه جهانی گلبال بانوان هستیم

شاعری: به دنبال سهمیه جهانی گلبال بانوان هستیم

16 مرداد 1396

نایب رییس بانوان فدراسیون نابینایان و کم بینایان از اعزام تیم ملی گلبال بانوان به مسابقات آسیا – اقیانوسیه در تایلند خبر داد و گفت: بعد از چهار سال وقفه تیم ملی گلبال بانوان برای کسب سهمیه مسابقات جهانی اواخر مرداد ماه راهی تایلند خواهد شد.

 

سمیه شاعری  درباره وضعیت تیم‌ ‌ملی گلبال بانوان برای شرکت در رقابت‌های آسیا - اقیانوسیه که ۲۷ مرداد ماه در بانکوک تایلند برگزار خواهد شد، اظهار کرد: متاسفانه تیم‌ ‌ملی گلبال بانوان بعد از بازی‌های پاراآسیایی اینچئون به دلیل این که در تمام این مسابقات با تیم رژیم صهیونیستی روبرو می‌شد، از اعزام به مسابقات آسیایی و جهانی و حتی کسب سهمیه پارالمپیک ریو از اینچئون تا به الان بازمانده و در هیچ تورنمنتی حضور نداشته است. در حقیقت مسابقات آسیا- اقیانوسیه تایلند اولین اعزام رسمی تیم‌ ‌ملی گلبال بانوان است که برای کسب سهمیه مسابقات جهانی سوئد اواخر مرداد ماه عازم این رقابت‌ها خواهد شد.

 

وی گفت‌: در طی این چهار سال سعی کردیم تیم گلبال بانوان را با تمام محدودیت‌ها و مشکلاتی که داشت، برای رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه تایلند آماده کنیم. این تیم از اواخر فروردین ماه اولین اردوی خود را با حضور ۱۳ ورزشکار آغاز کرد و شش مرحله اردوی آماده سازی برای حضور این تیم در رقابتهای قهرمانی تایلند پیش‌بینی کردیم که اردوی آخر ۲۲ مرداد ماه در فدراسیون جانبازان و معلولان آغاز و تا ۲۷ مرداد قبل از اعزام تیم به رقابت‌های آسیایی ادامه‌ خواهد داشت.

 

نایب رییس بانوان فدراسیون نابینایان و کم بینایان تصریح کرد: تیم‌ ‌ملی گلبال بانوان واقعا مظلوم واقع شده و به دلیل عدم سرمایه‌گذاری باشگاهها، نتوانستیم در طی ۴ سال اخیر مسابقات رسمی برای این تیم برگزار کنیم. در حقیقت ‌اسپانسرها نیز به خاطر عدم حمایت باشگاه‌ها  حاضر به سرمایه‌گذاری برای تیم‌ ‌ملی گلبال بانوان نیستند. ما در شرایط بسیار سختی سعی کردیم با حضور در مسابقات قهرمانی کشوری نفرات برتر را برای شرکت در مسابقات آسیا – اقیانوسیه شناسایی کنیم.

 

وی از اعزام شش ورزشکار در بخش زنان و شش ورزشکار در بخش مردان به همراه دو مربی به مسابقات آسیا -‌ اقیانوسیه خبر داد و گفت‌: در این رقابت‌ها چون سهمیه جهانی سوئد برای تیم‌های اول تا سوم توزیع خواهد شد، سعی داریم بهترین نفرات خود را به این رقابت‌ها اعزام کنیم تا بعد از وقفه چهار ساله بتوانیم حضور خود را در مسابقات جهانی مسجل کنیم. البته برای کسب سهمیه جهانی شرایط بسیار سختی را داریم و من امیدوار هستم در بخش بانوان نیز این سهمیه به تیم‌ ‌ملی ایران اختصاص پیدا کند.

 

شاعری در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم بتوانیم در پایان شش مرحله اردویی که برای تیم‌ ‌ملی گلبال بانوان پیش‌بینی کرده ایم، نفرات خوبی را برای اعزام به مسابقات تایلند شناسایی کنیم تا بهترین نتیجه‌ ممکن را در تایلند کسب کنیم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است