گردهمایی انجمن­ های فعال حوزه توان ­یابان

گردهمایی انجمن­ های فعال حوزه توان ­یابان

15 شهریور 1396

به دعوت مدیرعامل مجتمع رعد، جمعی از مدیران عامل و مسؤولان مراکز فعال حوزه معلولان به منظور بیان مهم­ترین مسائل مورد نظر و شناخت راه­کارهای همکاری مشترک گردهم آمدند.

به گزارش روابط­ عمومی مجتمع رعد؛ با حضور نمایندگان و مسؤولان انجمن ضایعات نخاعی ایران، انجمن ضایعات نخاعی استان تهران، دفتر فرهنگ معلولین قم، انجمن فرهنگی، ورزشی و گردشگری معلولان پارس، مؤسسه پیام­ آوران ساحل امید، انجمن علمی و آفرینش­ های هنری معلولان ایران، انجمن نابینایان ایران و جامعه معلولین ایران، نخستین نشست مشترک مراکز فعال حوزه افراد دارای معلولیت به میزبانی مجتمع رعد برگزار شد.

براساس این گزارش منصوره پناهی مدیرعامل مجتمع رعد با اشاره به ضرورت هم­ گرایی مؤسسات همکار و شناخت مزیت­ های نسبی هر مرکز در مسیر رشد و تعالی عزیزان توان ­یاب، افزود: از آنجا که شناخت توانمندی­ ها، اهداف و وظایف مراکز فعال حوزه معلولان می­ تواند عامل مؤثری در پیشبرد اهداف و همکاری­ های مشترک در رویدادهای آینده باشد، بنابراین در نظر داشتیم با برگزاری یک گردهمایی صمیمانه راه ­های فعالیت­ مشترک مراکز را بررسی و تبیین کنیم.

در ادامه این نشست شرکت­ کنندگان به 3 گروه تقسیم شدند و در هر گروه یک نفر را به عنوان سرگروه انتخاب کردند و پس از پاسخ به پرسشنامه طراحی شده، اطلاعاتی در خصوص اهداف، فعالیت­ ها، مهم­ترین عملکرد، میزان باور و نیاز به کار گروهی و پروژه ­هایی که قابلیت همکار دارند، جمع ­آوری شد.

سپس سرگروه ­ها گزارشی از مباحث مطرح شده در هر گروه برای اطلاع حضار بیان کردند سپس فعالیت­ هایی که نیاز به همکاری سایر مراکز دارد، تشریح شد.

در ادامه مدیران مراکز مهم­ترین مسائل حال حاضر جامعه معلولان کشور را مطرح کردند و تصمیم­ گیری شد برای اثرگذاری مناسب، نامه ­ای برای مراکز تصمیم­ گیری کشور تهیه و ارسال شود و در این نامه مهم­ترین اولویت­ های توان ­یابان مطرح شود.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است