نمایشگاه عکس معلولین«محرم و محیط زیست» در کرمانشاه افتتاح شد

نمایشگاه عکس معلولین«محرم و محیط زیست» در کرمانشاه افتتاح شد

10 آبان 1396

نمایشگاه عکس معلولین با موضوع محرم و محیط زیست و نمایش ۳۰ اثر از امروز آغاز به کار کرد.

 

دومین نمایشگاه عکس معلولین  با موضوع محرم و محیط زیست  و با حضور امید قادری، مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در محل فرهنگسرای کوثر افتتاح شد.

این نمایشگاه به همت مرکز حمایت از معلولین  ارمغان در کرمانشاه  برپا شده و از ۱۵۰ قطعه عکس موضوعی که توسط دختران معلول با دوربین دستی تهیه شده ۳۰ اثر برتر انتخاب و به نمایش در آمده است.

 

این آثار به جهت نوع نگاه ویژه به موضوع حائز حضور در نمایشگاه شدند و از امروز به نمایش در آمدند.

 

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم، برپایی نمایشگاه دستاوردهای معلولان رافرصتی برای معرفی توانایی های  مددجویان معلول این قشر مهم به سایر افردجامعه عنوان کرد.

 

 مدیرمرکز حمایت از معلولین ارمغان کرمانشاه نیز، هدف از برپایی این نمایشگاه را نمایش توانمندی معلولین وایجاد نگاه انتقادی به پدیده ریختن زباله در معابر عمومی و همچنین فرهنگ سازی در این خصوص عنوان کرد.

 

مهنوش عمرانی افزود: ۳۰ اثر نمایش داده شده در این نمایشگاه از ۷ هنرمند معلول است و  به کل شرکت کنندگان در نمایشگاه لوح تقدیر  و هدیه و به نفرات برتر جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

عمرانی در خصوص زمان و مکان نمایشگاه نیز گفت: این نمایشگاه در روزهای ۱۰ و۱۱ آبانماه ۹۶ ودرمحل کرمانشاه ۲۲ بهمن سی متری دوم جنب پارک درخشان- مجتمع فرهنگی کوثر آماده بازدید علاقه مندان خواهد بود.

 

لازم به ذکر است، در پایان  تعدادی از مددجویان هنرمند برگزیده مسابقه عکاسی «محرم و محیط زیست» با اهدای لوح و هدایایی توسط مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه تجلیل شدند.

 

 
منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است