کسب مدال برنز انفرادی توسط فاضل‌نیا / راهیابی ۵ پینگ‌پنگ‌باز پسر به مرحله بعد

کسب مدال برنز انفرادی توسط فاضل‌نیا / راهیابی ۵ پینگ‌پنگ‌باز پسر به مرحله بعد

20 آذر 1396

در ادامه رقابت‌های تنیس روی میز معلولان در سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان در امارات، آیدا فاضل‌نیا به مدال برنز انفرادی دست یافت.

 

 در ادامه رقابت‌های مرحله مقدماتی تنیس روی میز معلولان در سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان، آیدا فاضل‌نیا در کلاس SF۸ - ۹ توانست به مدال برنز انفرادی دست پیدا کند.

 

در این بازی‌ها و در مرحله مقدماتی رقابت‌های انفرادی دختران، فرزانه سهرابی ۳بر صفر شیما سیاهی‌زاده را شکست داد، مریم گیلانی ۳ بر یک نماینده عراق را مغلوب کرد، زهرا انصاریان در کلاس ۵ با نتیجه ۳ بر یک نماینده تایلند را شکست داد، فاطمه محمدیان با نتیجه ۳ بر یک مغلوب ژاپن شد و در بازی دوم خود ۳ بر صفر هنگ‌کنگ را برد، فرزانه سهرابی نیز ۳ بر یک مسابقه را به نماینده عراق واگذار کرد، مریم گیلانی ۳ بر صفر شیما سیاهی‌زاده را شکست داد، فاطمه محمدیان ۳ بر یک به اندونزی باخت، آیدا فاضل‌نیا ۳ بر صفر به ژاپن باخت و ۳ بر صفر قزاقستان را مغلوب خود کرد.

 

در بخش رقابت‌های انفرادی مردان نیز عرفان غلامی ۳بر صفر به اندونزی باخت، امید ذوالفقاری ۳ بر یک تایلند را برد، حسین دهقان ۳ بر یک به اندونزی باخت، امید ذوالفقاری ۳ بر صفر عربستان را شکست داد، علی اردوان ۳ بر یک عراق را برد، مهرداد محمدپور ۳ بر صفر به تایلند باخت و ۳ بر یک قزاقستان را برد، سیدحسام موسوی ۳ بر صفر عربستان را شکست داد و ۳ بر صفر مغلوب کویت شد.

 

به این ترتیب در پایان مرحله مقدماتی سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان، مهرداد محمدپور در کلاس ۳، امید ذوالفقاری در کلاس ۱۰ در جمع ۴پینگ‌پنگ باز برتر قرار گرفتند و مهدی هاتفی در کلاس ۸، امیرحسین حسینی‌پور در کلاس ۸ و علی اردوان در کلاس ۹ در جمع ۸ ورزشکار برتر قرار گرفتند و به مرحله بعد راه یافتند.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است