بیست و یکمین جشنواره غذای خیریه رعد برگزار می­شود

بیست و یکمین جشنواره غذای خیریه رعد برگزار می­شود

1 اردیبهشت 1397

بیست و یکمین جشنواره غذای خیریه رعد از 19 تا 21 اردیبهشت ماه با حضور شهروندان تهرانی، نیکوکاران، هنرمندان و ورزشکاران سر‌شناس، شرکت‌های صنایع غذایی و مشارکت گروه همیاری بانوان و جوانان به منظور حمایت از فعالیت‌های آموزشی، توانبخشی و اشتغالزایی توان‌یابان این خیریه به مدت 3 روز در شهرک غرب برگزار می­شود.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ این جشنواره با دعوت از همشهریان برای حضور در این  رویداد نیکوکارانه، از هموطنان خواست تا با اطلاع‌رسانی درباره این فعالیت، زمینه‌های معرفی خیریه رعد را برای پذیرش بیشتر توان‌یابان در دوره‌های رایگان آموزش‌های مهارتی، توانبخشی و تحصیلات دانشگاهی رایگان فراهم آورند.

بر اساس این گزارش جشنواره غذای خیریه رعد در روز چهارشنبه از ساعت 17 تا 23 و روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 11 تا 23 پذیرای بازدید‌کنندگان، نیکوکاران و شهروندان تهرانی خواهد بود.

همچنین علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرایط رزرو بلیت ورودی با روابط‌عمومی مجتمع رعد به شماره 88371096 تماس حاصل نموده یا به نشانی تهران، شهرك غرب، فاز۲ خيابان هرمزان، خيابان پيروزان جنوبي شماره ۷۴ مراجعه کنند.

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد با مراکز مشابه در سراسر کشور، خدمات آموزشی، توانبخشی، اشتغال و کاریابی و تحصیلات دانشگاهی را به صورت رایگان در اختیار افراد دارای معلولیت قرار می دهد. اطلاعات بیشتر در سایت این مجتمع به نشانی: www.raad-charity.org در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است