تیم ریکرو بانوان صدرنشین مرحله مقدماتی شد

تیم ریکرو بانوان صدرنشین مرحله مقدماتی شد

12 تیر 1397

در پایان مرحله مقدماتی رقابتهای بین المللی رنگین جهانی تیروکمان معلولان که در جمهوری چک در حال برگزاری است، تیم ریکرو بانوان در جایگاه نخست جدول رده بندی مرحله مقدماتی قرار گرفت.

 

 در نخستین روز از رقابت های تورنمنت بین المللی جمهوری چک، کمانداران کشورمان در مسابقات مقدماتی ریکرو و کامپوند انفرادی و تیمی و رقابت های انفرادی W۱ به مصاف حریفان خود رفتند که در پایان مرحله مقدماتی تیم ریکرو بانوان ایران متشکل از زهرا نعمتی، سمیه رحیمی و زهرا دلخوش با کسب ۱۷۶۶ امتیاز در صدر جدول مقدماتی قرار گرفت.

همچنین زهرا نعمتی با امتیاز ۶۲۱ نفر اول ریکرو انفرادی شد، زهرا دلخوش با ۵۸۰ و سمیه رحیمی نیز با ۵۸۰ به ترتیب در جایگاههای ششم و هفتم قرار گرفتند.

 

در بخش کامپوند نیز راضیه شیرمحمدی با ۶۶۷ امتیاز نهم شد، فرزانه عسگری با ۶۵۵ امتیاز در جایگاه شانزدهم قرار گرفت و مجید کاکوش و محمد رضا زندی نیز هر دو با امتیاز مساوی ۶۴۳ در جایگاه ششم مقدماتی قرار گرفتند.

 

در ادامه این رقابتها، نمایندگان کشورمان در ریکرو و کامپوند مردان در دو بخش تیمی و انفرادی  به مصاف حریفان خواهند رفت.

 

تیم ایران با ترکیب هادی نوری، علی سینا منشا زاده، رمضان بیابانی، پوریا جلالی پور، غلامرضا رحیمی، اصغر زارعی نژاد، محمدرضا زندی، مجید کاکوش، زهرا نعمتی، زهرا دلخوش، سمیه رحیمی، راضیه شیرمحمدی و فرزانه عسگری در این مسابقات شرکت کرده است.

 

این رقابتها تا ۱۶ تیر در چک ادامه دارد.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است