برنامه‌های مجتمع رعد به مناسبت هفته جهانی افراد دارای معلولیت

برنامه‌های مجتمع رعد به مناسبت هفته جهانی افراد دارای معلولیت

9 آذر 1397

همزمان با فرا رسیدن روز جهانی افراد دارای معلولیت مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد برنامه‌های متنوعی را برای گرامیداشت این روز و نشان دادن توانمندی‌های توان‌یابان تدارک دیده‌است.

به گزارش روابط‌عمومی مجتمع رعد؛ مراسم گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت، بازارچه پاییزی، برگزاری کنسرت موسیقی ویژه توان‌یابان؛ نمایشگاه نقاشی در گالری پردیس ملت، حضور درکنسرت موسیقی سنتی در تالار فرهنگ و هنر، انجام مصاحبه‌های تلویزیونی با توان‌یابان موفق و انتشار پوستر اختصاصی خیریه رعد از مهمترین برنامه‌های مجتمع رعد به همین مناسبت است.

بر پایه این گزارش در مراسم 12 آذر از آقای حسین خرسند امیری فارغ التحصیل مرکز علمی کاربردی رعد که در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا در مهرماه جاری موفق به کسب مدال طلا و رکورد شکنی شدند؛ تجلیل خواهد شد.

همچنین همچون سنوات گذشته پیام دبیرکل سازمان ملل توسط نماینده ایشان در ایران قرائت خواهد شد و در بخشی از برنامه خانم دکتر مریم رسولیان رییس هیات مدیره مجتمع رعد سخنرانی خواهند داشت.

در بخش دیگری از این مراسم هدایایی به رسم یادبود به خانم ها فرشته جمشیدی، فاطمه اسلامی و آقای محمد عبادی از توان‌یابان راه یافته به نمایشگاه پاراآرت 2017 به همراه دیپلم افتخار اهدا خواهد شد.

بازارچه پاییزی نیکوکاری رعد از تاریخ 6 آذر ماه آغاز شده و تا جمعه 9 آذر ادامه خواهد داشت در این بازارچه محصولات خانگی به همراه تولیدات شرکتی عرضه شده‌است.  غرفه‌های توان‌یابان نیز از بخش‌های پربازدید این بازارچه طی چند روز اول برپایی آن بوده است.

هنرمند گرامی آقای سیامک عباسی روز سه‌شنبه 13 آذرماه کنسرت موسیقی را برای ارج نهادن به همت والا و خستگی ناپذیر توان‌یابان در سالن همایش رعد با تلاش و پیگیری‌های شورای کارآموزان مجتمع برگزار می کند.

برپایی نمایشگاه نقاشی در گالری پردیس ملت یکی دیگر از برنامه‌های مجتمع رعد در گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت است. این نمایشگاه با عنوان "هنرفراتر از مرزها" که همان شعار جهانی نمایشگاه پاراآرت می‌باشد در هفته آخر آذرماه با حضور هنرمندانی از مجتمع رعد و چندین مرکز آموزشی مرتبط برگزار خواهد شد.

طبق سال‌های گذشته با همکاری مجتمع رعد فهرستی از توان‌یابان نمونه و موفق در زمینه‌های آموزشی، شغلی، هنری ، ورزشی تهیه و در اختیار رسانه‌های خبری از جمله شبکه‌های مختلف صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های کثیرالانتشار قرار گرفته‌است. تاکنون شبکه خبر، خبرگزاری جمهوری اسلامی و روزنامه ایران از این فهرست استقبال کرده و مصاحبه‌هایی را برای 12 آذر تدارک دیده اند.

روز پنجشنبه 8 آذرماه تعدادی از توان‌یابان به همراه خانواده‌ها و مربیان خود به دعوت آقای مهندس نعمتی مدیر عامل شرکت یکتاوب میهمان کنسرت موسیقی ابن سینا بودند. این کنسرت در تالار فرهنگ و هنر برگزار شد.

از دیگر فعالیت‌های مجتمع رعد تولید و انتشار پوستر اختصاصی روز جهانی افراد دارای معلولیت است. این پوستر را فرید زمانی‌پور طراحی کرده‌است و با حمایت روزنامه‌ها، شهرداری تهران و انجمن آفرینش‌های هنری معلولان طی روزهای آینده در روزنامه‌ها و بیلبوردهای سطح شهر تهران منتشر خواهد‌شد.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است