هزینه رکابزنان معلول روی دوش فدراسیون دوچرخه سواری/ فدراسیون جانبازان خود را کنار کشیده است؟

هزینه رکابزنان معلول روی دوش فدراسیون دوچرخه سواری/ فدراسیون جانبازان خود را کنار کشیده است؟

5 دی 1397

فدراسیون دوچرخه سواری برای اینکه بتواند یک ورزشکار معلول را به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام کند مجبور است از کادرفنی خود کم کند تا بتواند هزینه این رکابزن را تامین کند.

 

فدراسیون دوچرخه سواری برای حضور در مسابقات پیست قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ بیشتر از ۱۲ ورزشکار (دردو رده سنی جوانان و بزرگسالان در دو بخش بانوان و مردان) نمی تواند اعزام کند. فدراسیون قراراست شنبه هفته آینده درجلسه کمیته فنی نفرات و ماده هایی که رکابزنان ایران در آن شرکت خواهند کرد را مشخص کند.

 

از طرفی با توجه به اینکه دوچرخه سواری جانبازان و معلولان هم به فدراسیون دوچرخه سواری واگذار شده است، فدراسیون در نظر دارد یک رکابزن هم دراین بخش اعزام کند اما به قیمت کم کردن یکی از اعضای کادرفنی. چراکه هزینه های آن را هم باید فدراسیون دوچرخه سواری پرداخت کند و فدراسیون هم به دلیل مشکلات مالی از کادرفنی خود کم می کند تا هزینه را برای اعزام رکابزن معلول صرف کند.

 

محسن سلگی مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری در این مورد به ایسنا گفت:" با توجه به مشکلات مالی و اینکه فدراسیون جانبازان و معلولان هم بودجه ای در اختیار ما نگذاشته است، ما هم برای اینکه بتوانیم یکی از ورزشکاران جانباز و معلول را بفرستیم یک نفر از کادر فنی کم خواهیم کرد چرا که هزینه برعهده فدراسیون دوچرخه سواری گذاشته شده است. از این رو به احتمال خیلی زیاد یک ورزشکار جانباز و معلول را به جای یکی از اعضای کادرفنی اعزام می کنیم. در واقع برای کادرفنی، سرمربی و مکانسین می روند و دبیرفدراسیون نیز هم به عنوانحراست و هم سرپرست اعزام خواهد شد.

 

او در پاسخ به این پرسش که فدراسیون جانبازان و معلولان هزینه ای برای اعزام ورزشکارش پرداخت نکرده است، گفت: بودجه ای به ما نداده است و اعلام کرده است بعد از عید نوروز این کار را انجام می دهند و اعزام کامل ورزشکاران را در اختیار فدراسیون دوچرخه سواری می گذارد."

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است