تغییر دبیر و نایب رئیس فدراسیون ناشنوایان

تغییر دبیر و نایب رئیس فدراسیون ناشنوایان

24 فروردین 1398

با برگزاری انتخابات فدراسیون ناشنوایان در پایان سال ۹۷ و با روی کار آمدن مهران تیشه‌گران به عنوان رئیس فدراسیون، نخستین تغییرات در این فدراسیون با حضور دو نفر از کارمندان وزارت ورزش در پست دبیری و نایب رئیسی این فدراسیون رقم خورد.

 

 پس از برگزاری انتخابات فدراسیون ناشنوایان در پایان سال ۹۷ و با روی کار آمدن مهران تیشه‌گران به عنوان رئیس این فدراسیون، وی در نخستین اقدام خود پس از حضور در رأس فدراسیون«پیمان دانشمند» یکی از کارمندان پیشین وزارت ورزش و دبیر پیشین فدراسیون بوکس را به عنوان دبیر خود انتخاب کرد و «مسعود فراهانی» کارشناس دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان و فارغ‌التحصیل رشته مدیریت ورزشی را به عنوان نایب رئیس گمارد. البته فراهانی پیش از این نیز سابقه نایب رئیسی فدراسیون ناشنوایان را داشته است.

 

پیش از این سید سبحان کریمی به عنوان دبیر و امید سعیدی به عنوان نایب رئیس فعالیت می‌کردند که جای خود را به افراد جدید دادند.

 

همچنین یکی دیگر از اقدامات مهران تیشه‌گران برای کاهش هزینه‌ها در سال جاری ادغام برخی از انجمن‌های فدراسیون ناشنوایان از جمله انجمن فوتبال با فوتسال و انجمن والیبال با والیبال ساحلی بوده است.

 

تیشه‌گران در این باره گفت: با توجه به تاکید داورزنی معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان برای کاهش هزینه‌های فدراسیون‌ها در سال جاری، سعی داریم با ادغام برخی انجمن‌ها تا حد امکان هزینه‌های فدراسیون را کاهش دهیم. به همین خاطر انجمن فوتسال ناشنوایان را با فوتبال و والیبال ساحلی را با والیبال ادغام کردیم. البته در سایر انجمن‌ها نیز از جمله اسکی، هندبال، تنیس و بولینگ نیز که فعالیت چشمگیری در ورزش ناشنوایان ندارند، در صورت عدم حمایت مالی رؤسای این انجمن‌ها از رشته‌های مربوطه در آنها نیز تغییراتی خواهیم داشت.

 

تیشه‌گران در پایان بر این باور است که تغییرات تنها در جهت حمایت از ورزش ناشنوایان و حضور قدرتمند در بازی‌های آسیایی هنگ کنگ و مسابقات جهانی فوتسال آبان ماه در سوئیس است.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است